Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #1 Del Skrevet 21. januar 2010 hei jeg er gravid i 6 mnd, men det handler ikke om meg. Jeg ville så gjerne fortelle om min gode venninne som har pcos. hun er nå gravid etter mye prøving... hun har måttet fjerne cyste etter cyste og gått på den ene kuren etter den andre. antagelig slik som flere her med samme diagnose. etter en stund måtte hun ha pause fra kurene. og bestemte seg for å pøve å rette opp i førdøyelse og andre plager, med hjelp av fotsoneterapi... dama hun kom til, kjente og klemte henne under føttende og hun fikk flere spørsmål om hun hadde regelmessigmens og om hun hadde noen plager i området ol. jenta sa som sant var og fotsonedama klemte og kjente og ba venninna mi komme tilbake flere ganger venninna mi gjode så, hun har fått hjelp med alt, inklusive det å få gang på mens. hun er helt i hundre og anbefaler gjerne fotsoneterapi...spesielt siden hun i går fikk bekreftet v/ul at hun er 6 uker på vei, og det var et lite hjerte som banket for sin mamma derfor er jeg inne her og vil dele budskapet med dere. hva har en å tape på å prøve alternativbehandling...?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141310663-ble-gravid-med-hjelp-av-fotsoneterapi-alternativbeandling-noe-for-deg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå