bibelbeltet Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 lurer bare på om folk har hatt samme symptomer ved begge eller flere graviditeter?
Luna har født. Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Mine to var nokså like, men jeg fikk flere plager senere i svangerskapet med nr 2. Bekken ol.. De første tegn var såre brystvorter, men jeg tror det kom etter IKM. Husker ikke. Murringene kom også etter ikm tror jeg... Kvalm med nr 2 fra uke 6 i noen få uker, ikke kvalm med nr 1. Begge er gutter.
-68mamma Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Tidlig i svangerskapet har begge to vært veldig like : Ømme bryster fra ca uke 6, litt murring i magen nesten hele første trimester. Ellers : Bittelitt kvalme uke 8-10 med sistemann, ingenting med første. Bekkenløsning fra ca uke 25 med første, uke 20 med andre. Halsbrann fra ca uke 25 med første, fra ca uke 16 med andre. Våknet annenhver time hele natten med andremann fra ca 5.måned. Fikk svangerskapeskløe i uke 30 med andremann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå