Gå til innhold

Testetråd 21.01.10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha fulgt med her en liten stund, er jeg overbevist om at noen tråder har bedre "karma" enn andre.. I noen tråder blir "alle" gravide, mens i andre "ingen". Siden det var såpass mange som skulle teste i dag, lager jeg derfor en egen tråd, slik at jeg kan drysse masse babystøv over alle dere andre!

Jeg testet nemlig i dag; 14 dager over IKM! Og ENDELIG var testen positiv!! Hadde negativ test på søndag, en supersvak strek i går kveld, men i dag var både billigstrimlene og CB positiv! JEG ER GRAVID!! Og det FØR vi egentlig hadde begynt å prøve! :-)) Skulle begynt denne syklusen, og det var jo akkurat det samme som skjedde første gang jeg ble gravid..

Er litt skremt da; når jeg nå forhåpentligvis får min 3., så vil eldstejenta være 3,5 år og den mellomste 1,5.. Blir travelt, men desto kosligere!

Lykke til i dag alle testere!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott - grattis !!

Vet du eksakt når du hadde EL, eller kan det hende du først hadde EL for 2 uker siden kanskje ?

Det er uansett kjempeflotte nyheter :-)

Lykke til med spira di.

Jeg har tenkt å ta en test på lørdag - men det er mer for å avkrefte en graviditet enn for å bekrefte, jeg skal drikke alkohol og med min tøysete syklus er der greit å dobbeltsjekke, mirakler kan jo skje :-)

Men for første gang denne syklusen har jeg ialelfall lett mensverk og helt negative ELtester og litt ømme bryster - så alt tyder på at mens er på vei, og jeg håper den kommer før lørdag så sparer jeg penger på en test :-)

Lykke til alle testere !!

Skrevet

Gratulerer så masse med spira!!!!

Skrevet

Takk:-)

Siden testene har vært negative hittil, så velger jeg å tro at EL var for 14 dager siden. Vi brukte nemlig den bombesikre prevensjonsmetoden "sikre perioder" og jeg husker godt jeg "en gang sa" at i dag er det trygt, for jeg skal ha mensen i morgen.. Og det vil jo si for rimelig nøyaktig 14 dager siden:-) Men skal ta en digital med ukeindikator i dag, så får vi se hva den eventuelt viser..

Lykke til med testingen; "symtomene" dine kan jo være både mens eller graviditet.. Håper på det siste! :-)

Skrevet

Gratulerer! Så hyggelig!! ;o))

Jeg henger meg på, IKM i dag. Testet negativt søndag og i går, men har ikke mistet håpet helt. Har fått litt menslignende smerter i underlivet i dag, som minner mer om mensen enn graviditet. Men håper karmaen ved denne tråden bringer sol og lykke og en liten spire!

Skrevet

gratulerer! :-)

Hva sa ukesindikator testen da?

Skrevet

Jeg testet også positivt i dag :) Supersterk teststrek.

Hvis alt går bra denne gangen blir det barn nr 3, yngste er 9,5 mnd og eldste er 6,5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...