2 vidunderjenter Skrevet 21. januar 2010 #1 Skrevet 21. januar 2010 Etter å ha fulgt med her en liten stund, er jeg overbevist om at noen tråder har bedre "karma" enn andre.. I noen tråder blir "alle" gravide, mens i andre "ingen". Siden det var såpass mange som skulle teste i dag, lager jeg derfor en egen tråd, slik at jeg kan drysse masse babystøv over alle dere andre! Jeg testet nemlig i dag; 14 dager over IKM! Og ENDELIG var testen positiv!! Hadde negativ test på søndag, en supersvak strek i går kveld, men i dag var både billigstrimlene og CB positiv! JEG ER GRAVID!! Og det FØR vi egentlig hadde begynt å prøve! :-)) Skulle begynt denne syklusen, og det var jo akkurat det samme som skjedde første gang jeg ble gravid.. Er litt skremt da; når jeg nå forhåpentligvis får min 3., så vil eldstejenta være 3,5 år og den mellomste 1,5.. Blir travelt, men desto kosligere! Lykke til i dag alle testere!!!!
-68mamma Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Så flott - grattis !! Vet du eksakt når du hadde EL, eller kan det hende du først hadde EL for 2 uker siden kanskje ? Det er uansett kjempeflotte nyheter :-) Lykke til med spira di. Jeg har tenkt å ta en test på lørdag - men det er mer for å avkrefte en graviditet enn for å bekrefte, jeg skal drikke alkohol og med min tøysete syklus er der greit å dobbeltsjekke, mirakler kan jo skje :-) Men for første gang denne syklusen har jeg ialelfall lett mensverk og helt negative ELtester og litt ømme bryster - så alt tyder på at mens er på vei, og jeg håper den kommer før lørdag så sparer jeg penger på en test :-) Lykke til alle testere !!
2 vidunderjenter Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2010 Takk:-) Siden testene har vært negative hittil, så velger jeg å tro at EL var for 14 dager siden. Vi brukte nemlig den bombesikre prevensjonsmetoden "sikre perioder" og jeg husker godt jeg "en gang sa" at i dag er det trygt, for jeg skal ha mensen i morgen.. Og det vil jo si for rimelig nøyaktig 14 dager siden:-) Men skal ta en digital med ukeindikator i dag, så får vi se hva den eventuelt viser.. Lykke til med testingen; "symtomene" dine kan jo være både mens eller graviditet.. Håper på det siste! :-)
Gjest Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Gratulerer! Så hyggelig!! ;o)) Jeg henger meg på, IKM i dag. Testet negativt søndag og i går, men har ikke mistet håpet helt. Har fått litt menslignende smerter i underlivet i dag, som minner mer om mensen enn graviditet. Men håper karmaen ved denne tråden bringer sol og lykke og en liten spire!
Spira31 Skrevet 21. januar 2010 #6 Skrevet 21. januar 2010 gratulerer! :-) Hva sa ukesindikator testen da?
Plutselig_gravid Skrevet 21. januar 2010 #7 Skrevet 21. januar 2010 Jeg testet også positivt i dag Supersterk teststrek. Hvis alt går bra denne gangen blir det barn nr 3, yngste er 9,5 mnd og eldste er 6,5 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå