Gå til innhold

Blæh...

Sol Skippertaksdronning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 9+2 i dag, og midt oppi flytting. Selvfølgelig måtte jo kvalmen slå inn for fullt da, og dra med seg hodepine fra helvete og tett nese...grrr...Må jo klage litt på morraskvisten :D Ha en fin dag, jenter! Ikke tåler jeg kaffe lenger heller...:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he,

ikke meningen å le egentlig men kjenner meg igjen. Er 9+4. Hadde grått høyt hvis jeg ikke kunne ha kaffe, men jeg må ofte vente til litt utpå morran før jeg tar en.

Ikke slit for mye med den flyttinga da...men kroppen har jo gode mekanismer for å si ifra når det er nok.

Ha en fin dag du også:)

Skrevet

Le i veg, gjør det jeg og :) kaffren er visst helt ute av bildet for min del, blir dåelig av både smaken og lukta. skal kjøre to tre lass til i dag, så er resten egentlig bare kos med å sette ting på plass. gleder meg til alt er ferdig og man kan sette seg ned og bare være slask litt :D

Skrevet

Uff da! Har selv styrt med oppussing og flytting, vasking utpakkinsg osv osv i 2 mnd nå og vet hvor slitsomt det er....

Om 1 uke er vi ferdig med all oppussingen for en stund og det gleder jeg meg til. Jeg er ikke kvalm, men kaffe smaker dritt;( Pleier å være kaffekjerring jeg da...

Men trøtt til tusen og sliter med å finne motivasjon og energi til å gjøre alt som må gjøres....

Blir nok bedre ettterhvert skal du se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...