Gå til innhold

Da var steget tatt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sluttet på p-pillen å lar det gå sin gang:)

Kan jo ta evigheter å bli gravid...eller kanskje det skjer med en gang??

Noen som har noen gode råd eller?...

Jeg har jo ingen barn fra før, så håper kanskje jeg kan finne meg noen venner her inne som prøver:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til =)

Ble gravid med en gang jeg slutta på pilla, håper du er like heldig =)

Skrevet

Hei :)

Med første man hadde jeg gått på p-piller i ca 6 år før jeg sluttet, og det tok 8 mnd før jeg ble gravid. Men så er det de som blir gravid med en gang:) Får håpe det skjer med deg.

Selv skal jeg fjerne spiralen om en uke, å håper det går mye raskere denne gangen.:))

Masse lykke til :))

Skrevet

Jeg skal ta ut spiralen på tirsdag og da setter vi igang med nr 2. Vi har god tid på oss for vi ønsker oss egentlig en vår2011 baby:) men vi får se. Skal prøve å ikke bli like opphengt i å bli gravid som sist..men det er vel enklere sagt enn gjort!

Sist slutta jeg på pilla i mai og testa positivt i slutten av november så det var nok helt gjennomsnittlig. Det ble ikke spire før jeg slutta å tenke så mye på det. Testa positivt samme uke som vi tok over ny leilighet som skulle totaloppusses. Så jeg tenkte på kjøkkenløsninger istedet for baby :P

Skrevet

Jeg tar 1 dag av gangen..skjer det så skjer det!..prøve å bare tenke poistivt og blir jeg gravid tidlig så er det kos:) lykke til du og!!! vi ønsker oss egentlig 2011 vi og;)

Skrevet

Takk!

Skrevet

Ja ikke sant..jeg har gått på p-piller siden jeg var 16. nå er jeg 22! (blir 23)

Er egentlig no sånt jeg regner med...at det tar 6-10 måneder før jeg blir gravid liksom..men tiden vil vise:)

Skrevet

jeg gikk også på p-piller i 7 år faktisk, så ble jeg gravid etter 5 mnd :) men har mistet to ganger nå, så nå er jeg på vei inn i 1.pp og tredje forsøk.

Lykke til med prøvinga, og ta det som det kommer, da skjer det plutselig!

Skrevet

Igrunn det jeg gjør oxo....men når jeg leser her inne bygger det forventninger i hodet da....så kansje ikke lese for mye!!..

Jeg har jo ikke hatt en normal mens etter jeg sluttet på pillene, så gudene vet når den kommer!!....

Men folk kan jo bli gravide ved å glemme 1 pille 1 gang, så jeg vet ikke jeg.....har veldig dårlig peiling på sånt.!!!

Skrevet

Lykke til!

Jeg var også i den samme situasjonen som deg for et år siden, med tanken "skjer det så skjer det", det får ta den tid det vil.. har enda ikke skjedd noe og nå begynner jeg å bli litt frustrert, spes siden tvillingsøsteren min kun brukte 2 mnd fra hun sluttet med p-piller efter 10år til hun var gravid.

Masse lykke til, kos dere masse og ikke tenk for mye på det, tror man kan stresse kroppen da..

klem!

Skrevet

Sluttet på pillen jeg også.. Så da er det bare å sitte seg ned og vente på storken... Lykke til!!

Skrevet

Hihi, kanskje vi må slå oss sammen 86-moddell:):)

Trenger en som er på samme nivå;) jeg er forresten en 87!

Skrevet

Huff... jeg vet ikke når det blir med oss heller..så jeg bare sluttet med pillene..egentlig håper jeg på en 2011 baby. men...:) vi får se

Skrevet

Jeg hadde også gått på pilla i flere år, slutta og ble gravid første pp. Nå skal vi la et par mnd gå, så er det på'n igjen :) Håper alt går like bra denne gangen.

Lykke till :)

Skrevet

Takk:):)

Morro han samboern min da..

"har du slutta å ta p-piller???"

:P han sa jo ja til å prøve liksom;) tulling!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...