Gå til innhold

Er 12+0 idag men er ikke lykkelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet før at jeg hadde brunt utflod i 2 uker, men før det hadde jeg litt blødning. Den første dagen etter at jeg fikk brun utflod hadde jeg ul og alt så fint ut. Igår prøvde legen å lytte men fant ikke hjertelyd. Da sa jeg at jeg er redd for at babyen lever ikke, men hun mente at alt det som skjedde med meg er helt normalt og det er tydelig å høre hjertelyd.

Idag tok jeg HCG prøve og skal ta igjen på fredag. Jeg gruer meg til fredag for da skal de gi meg svar ang hcg. Det var jeg som ville ta hcg prøven.

Jeg ville bare si til noen det som er i hjertet mitt. Vil ikke vise det til mannen min at jeg er redd. Stakkar han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må jo si at du er utrolig omtenksom! Kanskje det hadde vært lettere for deg å komme gjennom de neste dagene med støtte fra han ? Forstår frykten din, så håper ikke du misforstår meg, syns bare det er forferdelig at du skal gå å bekymre deg alene.

Uansett, krysser fingrene for deg. Har lest her at det er mange som har opplevd at de ikke har hørt hjertelyd så tidlig. Hva med å ringe legen å be om ny ul? Hastetime? Så hadde du sluppet å gå å tenke så voldsomt som du sikkert gjør....

Lykke til iallefall :)

Skrevet

Det er ikke godt å gå å vente....

Jeg ble sendt rett til UL på sykehuset da det skjedde meg. Du kan ringe til sykehuset og høre med dem også, selv om de helst skal ha en henvisning fra fastlegen din. Jeg fikk i alle fall komme innom for en sjekk.

Håper for all del dette går bra. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...