Gå til innhold

19 veker og ordinær UL i dag...

tvillinggutar + snuppelure

Anbefalte innlegg

...viste at alt står bra til med den vesle JENTA som skal kome i juni;) Veldig kjekt. Sjølvsagt viktigast at alt var fint, men så har me tvillinggutar frå før, så det var stas med ei lita frøken då;) Elles er eg alltid nervøs foran UL, så det var godt å ha det overstått!!! Får ein ekstra UL i veke 28 sidan morkaka låg litt nær mormunnen - stas å få helse på nurket ein gong til;)

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for kjekke meldingar, alle saman;) Du spør om blødninger, tromsøjenta, men det har eg ikkje hatt. Det var litt tilfeldig, for eg spurte litt korleis morkaka låg og når han då kika nærare sa han at den låg litt nær mormunnen, så han ville ha meg inn igjen i veke 28. Har fleire veninner som har hatt keisarsnitt pga at morkaka har ligge over mormunnen, så difor var eg litt spent. Håper eg slepp blødningar - eg er av den noko bekymra typen...;)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Gratulerer med jente i magen. Jeg er veldig spent selv på hvilket kjønn som skjuler seg i magen min nå :)

Har foreløpig ganske ulikt svangerskap fra sist, så fryktelig spent.

Du får nyte jenta i magen og jeg gjetter på at det blir to stolte storebrødre til henner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...