Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Leverte gutten min på 2,5 år i barnehagen tidlig i morges, så på jobb- hektisk,hentet han umiddelbart etterpå så vi var hjemme 1530. Etter middag var kl kun 1630 og jeg hadde virkelig ikke mer å gi, samboeren min er borte hele uken så det er bare oss to. Jeg satte på Brannmann Sam og så sovnet jeg på sofaen.... Sov i ca 10 min og det var fantastisk deilig! Etterpå så vi mer Brannmann Sam og på NRK super fra 1730. Da barne TV begynte var han drittlei TV og maste om yoghurt. Så tok vi på oss klær og gikk på butikken rett utenfor huset vår og kjøpte yoghurt og et lite stykke gulrotkake. Vel hjemme (!) var det mer tv og spising av både kake og yoghurt. Da kl ble 19 lekte vi litt med biler, kl 1930 lekte vi med vannglass på badet, så stell, kl 20 leggetid og lesetid og 2030 slukket jeg lyset, men han hylte mer enn vanlig i kveld, dvs til vanlig egentlig sjelden, han var helt sikkert ikke trøtt nok, hadde jo vært en så slapp dag for han!!!! Føler meg helt elendig som mamma innimellom men man har bare ikke alltid energi til å finne på noe med disse små! Noen som har det på samme måte?
En liiiten til. Skrevet 21. januar 2010 #2 Skrevet 21. januar 2010 Syns ikke du er en dårlig mor jeg,alle dager føles forskjellig,10 min på sofan må vel være i orden! Kanskje dere hadde en omvendtdag i dag da,han i toppform og du trettere enn vanlig Snart helg nå Min er 3,skjønner deg godt,ikke morsomt å kjøre biler fram og tilbake i mer enn 10 min,se på bilder kanskje,det er koselig og og rolig aktivitet!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Ofte! Men jeg tror skrik og skrål ikke kommer av for kjedelig dag, men at han kommer for sent i seng? I alle fall hvis han ikke sover på dagtid. Hender jeg sovner på sofaen, men blir resolutt vekket av sjefen på samme alder hvis det ikke passer henne. Jeg tenker på det av og til, mine foreldre lekte aldri med meg. Aldri aldri aldri. Hang masse med dem og pusla rundt sammen med dem, men de satt seg ikke ned og engasjerte seg i rollespill og den slags som jeg gjør med mitt barn. Deg gjorde sin greie og jeg gjorde min og de sov middag HVER ENESTE DAG! (Mens jeg gjerne satt alene på kjøkkenet med en middagstallerken jeg ikke var ferdig med...) Du høres ut som en kramgod mamma, men som strekker kvelden for langt. Jeg blir sliten om ikke toåringen min er i seng før Dagsrevyen, jeg, hehe. Men jeg tror ikke hun ville byttet meg ut likevel.
trebarnsmamma84 Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 eg og sovner på sofaen...setter ungane framfor tvn for å få litt tid aleine.Men me er ikkje nokre dårlige mødre for da...eg har 3 barn.Ei på snart 5,ein på snart 3 og ein på 1.5.....er kjempesliten og orker ikkje å leike med dei heile tida...Trur og kanskje at han kan ha vore overtrøtt??prøv å legg han litt før,og du får slappa av meir på kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå