Kari-mor :) Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Ville dere hatt den til deres 1-åring? Vet at barnet ikke kan sitte mot deg og er derfor veldig usikker. Noen som har erfaring med den til så små barn??
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Vurderer den til min 1 åring. Men ikke før om 2-3 mnd. Da er han rundt 15 mnd. Tror det skal gå bra for han å sitte vendt fra meg. Verre med meg da :-P Det er jo litt kjekt å ha øyekontakt når en er ute å går. Men jeg kommer jo til å ha Simovognen tilgjengelig hvis det skulle bli et problem. Etterhvert som han bli større vil det antageligvis gå fint. Har en trille som brukes til shopping, og den har vi brukt fra han var 7-8 mnd. I begynnelsen var det av og til at han begynte å skrike hvis det ble for mye som skjedde, dvs mye bråk og folk. Men nå reagerer han ikke på det, han vil helst ha med seg så mye som mulig nå. I dag er det jo mange vogner på markedet der det kun er framovervendte sittedeler. Og disse vognene har jo gjerne litt små bager også, så det er mange små som må sitte vendt fra foreldrene en god stund før de er 1 år. Nå kan det jo hende en del av disse foreldrene blir av en annen oppfatning og må anskaffe annen vogn fordi barnet blir utrygg av å ikke se dem til enhver tid. Men det får jo bli en erfaring de selv må lære.
AO3 Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 Vi brukte den fra han var 7-8 mnd, og det var ikke noe problem. Kjempevogn!
Kari-mor :) Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2010 Takk for svar! Da skal jeg ta meg en runde i morgen og kikke og prøve den
Gjest Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Vi hadde det til vår datter fra hun var ca 10 mndr, og det er en supervogn. Husk at ungene er som regel mer interessert i å se framover enn å se på mamma'n sin hele tida.. Jeg skal selge min, hvis det er interessant for deg? Det er en 2008 modell, Svart, med mørk rosa/cerise kanter. Jeg har også kjøpt fotpose og stelleveske i samme farger. Selges samlet for 1800,-. Ny pris var: Vogn: 2300,- Fottrekk: 399,- Stelleveske: 499,- Samlet pris som ny kr. 3198,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå