Gjest Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har i flere år plagdes litt med vondt i korsryggen pga at jeg angivelig er litt skeiv i hofta.. Men da jeg skulle vaske gulv nå i ettermiddag så fikk jeg så sinnsykt vondt i korsryggen!;O etter bare 10 min var det så vondt at jeg måtte ta pause... såå ille har det IKKE vært før..! Fatter ikke hvordan jeg overlevde fjoråret med fullstilling som renholder... :b Er det flere som har det på samme måten? Kan det rett og slett være graviditeten som har gjort vondt så mye verre? =p
Hvitkløver2020 Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har masse vondt i ryggen nå... Har hatt litt vondt i høst,hvert hos kiropraktor 4 ganger...men ingen ting siden nov-09. Så ble jeg gravid og fikk sååå vondt i korsryggen, samme som når jeg får mensen... men det henger i lenger og blr etter hvert som mer vanelig rygg vondt. Håper det gir seg!! Lykke til=)
Gjest Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Hvor langt er du på vei da? Og fikk du vondt i ryggen ganske med en gang? Jeg har vært heldig slik - når jeg har mensen har jeg sjelden noe slags form for smerter.. hender seg at jeg kan kjenne det litt i ryggen, men ikke slike smerter som nå.. Så spørs om det henger sammen med graviditeten da ja.. huff:b Ja, får virkelig håpe det gir seg etterhvert! Virkelig i lige måde!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå