Monique8 Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Nå har jeg blødd i ca 2 uker. Første helgen bare såvidt antydning, men etter helgen begynte det å blø mer. Som en veldig sparsom mens. 2 ganger har jeg sluttet å blø i over ett døgn, men begynt å blø igjen når jeg bærer veldig tungt. Det skjedde idag, etter at det så ut som at jeg omsider var ferdig med disse blødningene. Jeg har ikke hatt noen som helst smerter. Ingen klumper eller noe slikt. Og kroppen fortetter med sine gravide symptomer som om alt er ok. Jeg er vel sånn ca 7+4. Noen som vet om man må betale for UL hos gyn når man har henvisning? Blir helt tullete av dette.
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Huff så ekkelt og hadet sånn, om du har henvisning er det vel kanskje den egenandelen på 260 eller noe, men jeg er ikke sikker, jeg hadde to sånne envisninger i mitt forrige svangerskap, den ene måtte jeg betale 260 og den andre da jeg blødde litt dro jeg rett til fødeavdelingen og fikk ul der, var da 14 uker... Lykke til, har du ikke penger eller noe får du bare med deg regning
Monique8 Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2010 Jeg skal vel overleve en sånn egenandel ) Lever ganske stramt fordi jeg holder på å bygge opp egen bedrift i disse dager, men det blir jo en prioritering ift til å fortsatt gå på veggene som en tulling her Så tror jeg skal ta å benytte meg av den henvisningen Takk for svar
cathrine&emma Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 jg har gått til gynokolog på ultralyd under første graviditet, fikk henvisning første gang, men jg betalte ikke noe ting.. og var til ultralyd på sykehuset oxo pga smerter, men betalte ikke noe da heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå