Gå til innhold

SKRAVLETRÅD! Så slipper vi å kuppe andres tråder;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tatt fra ammehjelpen.no: " I stedet for flaske kan du bruke ”nebbkopp” (fås på apoteket) eller en annen liten kopp, for eksempel et medisinbeger. Koppen bør være liten for å passe barnets munn, og det er praktisk hvis den er litt myk, sånn at man klemme den litt avlang, da blir det lettere å koppmate barnet. " Jeg fikk imidlertid med meg et par slike da jeg kjøpte pumpen min. (Du kan jo se om du ikke allerede har noen..?)

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian
Skrevet

Nå har jeg prøvd "nebbkopp" (litt på sparket, jeg brukte lokket på flaska), også har jeg prøvd en annen type tutekopp (som han bare trenger å bite rundt, så kommer melka ut). Og det funket. Eneste problemet er at han spyttet ut all melka igjen, men det kan kanskje være fordi melken var kald? Jeg hadde varmet den, men den ble altså kald før han skjønte poenget...

Skrevet

Haha! Høres ikke greit ut... ;) Du får bare prøve igjen! :)

Skrevet

Hellobaby, det var da som svarte! Jeg sendte deg en testmail, som gikk så fint, så fint, så skrev jeg verdens lengste mail, så ERROR. GRRRRRRRRRRR. Men, av erfaring blir man klok, så jeg har lagret mailen et annet sted, og skal prøve igjen!;)

Dere, det heter ankelkul altså (bokmålsk), eller åkkelkul, som noen sier (ikke jeg, for jeg er en særtrønder;))

Du hørtes fin ut, Hellobaby! Var det gøy da? Fikk du mye fint? Håper du koste deg!

Så kjedelig å slite med melka! Jeg fikk også mindre, men det var fordi jeg stresset så fælt, og jeg tror det er ok nå, selv om vesla har begynt å nattamme igjen. det har hun knapt gjort siden hun var noen uker gammel.

Skal vi si at sirkelen er sluttet, og vi lager en ny tråd? Er enig i at den er megalang ja;) Koselig med en sånn tråd da, og at så mange henger seg på, den er jo for alle.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Ny tråd jajaja!

Tigerpote, du må fortelle om legginga i den nye tråden :-)

Skrevet

Bare et siste lite innlegg på denne tråden... Tigerpote, var ikke mailen du sendte til Hellobaby FOR lang, tror du? Jeg prøvde nemlig det samme en gang, og den gikk ikke igjennom. Prøvde flere ganger, og var selvfølgelig dritsur siden jeg hadde skrevet så mye. Til slutt sendte jeg en kortere, og da gikk det fint :-)

Hellobaby, du må fortelle om by-turen i den nye skravletråden, ja. Håper kvelden ble bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...