Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det vil jo bli litt fravær på jobb etterhvert, men jeg er usikker på om jeg vil at jobben skal vite grunnen til jeg blir sykemeldt.

Vi har fortalt foreldrene våres hva vi går gjennom, men med beskjed om at vi ikke vil ha noe videre "mas" fra deres side. Og så har jeg fortalt det til bestevenninnen min. Synes det er godt at noen vet, og som jeg kan snakke med om jeg ønsker.

Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141308345-informerer-dere-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig tema dette, syns jeg. Vi har fortalt det til våre foreldre. Synes det er greit at de vet hva som skjer. Nå skal vi også ta PGD (gentesting av befrukta egg) så da blir det straks litt mer komplisert siden vi må ut av landet for å gjennomføre dette... Så ifht fravær og arbeidsgiver, er jeg enda litt usikker på hva jeg skal si siden jeg leverer sykemelding OG skal til utlandet.. IVF er en ting, mens når det er snakk om gentesting, så er det nok mange delte meninger om dette. Har ikke særlig lyst å bli til et "samtaletema" heller.. Skjønner?

Nei du, tenker at jeg sier at fraværet er "helserelatert" og av "private årsaker". Arbeidsgiver vil ikke spørre mer da, tenker jeg. Har ikke nevnt det til noen venninner, men kjenner at jeg savner noen å prate med..

Jeg sa ingenting om det paa jobben sist gang, og kommer ikke til aa si noe naa naar vi starter igjen.

Fortalte min mor om det etter at vi hadde mislyktes. Siden hun begynte aa grine da saa vet jeg at jeg ikke kan fortelle henne mens det foregaar, da hun blir mer opprort enn meg ;-s

Min personlige mening er at de paa jobben ikke har noe med hvorfor jeg er sykemeldt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...