lilletulle08 Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Er idag 14dpo ifølge pos EL test tatt 6/1.Ingen TR enda og heller ingen tegn til at TR er på vei ...hatt endel murringer i mage og rygg siste dagene,har også kjent litt kvalme til og fra siste dagene. Og i ettermiddag kom det plutselig sånn typisk EL slim(sorry detaljer),det var også litt melkehvit utflod. Er dette EL som kommer,eller hva er det?? Ikke testet HCG siden forrige uke-var da negativ... Håper på svar..
Millies Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Kanskje-kanskje du er gravid, frøken:) Har lest flere her som har økt og melkehvit utflod når de har vært gravide:) Ta en test:) Lykke til!
2 vidunderjenter Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Du kan få kan få bli med i testeklubben i morgen tidlig:-) Opplevde det samme som deg nå de siste dagene, men jeg er 14 dager over IKM jeg da.. Men negative tester helt frem til søndag og en test om kanskje er bittelitt positiv i dag.. Men det KAN jo være EL som er forsinket også (det er i såfall grunnen til at jeg er gravid i allefall..), men krysse fingrene for at du er gravid:-))
lilletulle08 Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2010 Har en syklus som har vært ganske lang siste mnd...og har derfor skaffet meg EL tester.Men begynner nå å lure om det var EL slim jeg hadde igår kveld uansett om jeg fikk positiv EL test for 14 dgr siden...for nå kjenner jeg murringer igjen bare på ene siden... Dette er til å bli sprø av!! Skal stikke å kjøpe test senere...bare for å sjekke. Husker ikke om jeg hadde mensmurringer sist jeg var gravid...husker ingenting fra de første ukene av den graviditeten.
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 selv om du fikk positiv EL test er d jo ikke sikkert egget fikk til å slippe. Så kan jo være EL du har nå. kan jo også være at du er gravid.
lilletulle08 Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2010 Gikk av nattevakt i dag og testet meg nå for ca en time siden...negativt:( Men tror ikke det ville slått ut positivt uansett siden jeg ikke har hatt skikkelig konsentrert morgenurin siden mandags morgen...!Skal teste meg igjen imorgen tidlig..men kan jo være at jeg har eggløsning nå og svaret igjen atter engang blir negativt. Skulle ønske mann kunne lese kroppen i slike tilfeller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå