Expat Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Kommer opp mot den tiden der man skal tenke på smaksprøver og slikt og jeg ser meg rundt etter "en ingrediens" mat på glass. Dette fant jeg mye av da førstebarnet og jeg lette i utlandet da vi bodde der. Da var det mye i merket Hipp. Hvor i Norge får jeg bare gulerotpure, pærepure, eplepure, etc? Helsekost? Fortell! Jada, jeg vet at jeg kan lage og fryse i isbitbeger.
Knotten & lille persille Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Nestlé har en med bare gulrot fra 4 mnd. Om det finnes noe annet aner jeg ikke...
kladde Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Mener Helios har et glass med bare gulrotpure. Og jeg tror jeg har kjøpt ren eplepure i Hipp (eller var det pærepure?). Men utvalget er jo ganske stakkarslig her i Norge, så tviler på at du finner alt det du har kjøpt før. Jeg har gått helt amok i barnemathyllene når jeg har vært i supermarkeder utenlands (*rødme*)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Husker at vi begynte med gulerotmos til jenta vår (nestle), den inneholdt vel strengt tatt både potet og gulerot, men dog. Siden potet ikke er allergifremkallende på noe som helst vis tror jeg det går helt fint=)
Expat Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2010 Jeg ser jeg er i faresonen der Jeg er ikke noe fan av Nestlé generelt (ikke få meg i gang der )og da er desverre utvalget begrenset her hjemme. Hvilke butikker har best utvalg i Hipp og Småfolk? De enkleste alternativene for meg er Spar, Coop Prix og OBS, ICA. Det er de som er nærmest oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå