beibisjuk3 Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har testet el etter jeg skulle følge en normal syklus, men det ble negativ test, sist jeg testet så testet jeg dagen etter menstrasjon, å da fikk jeg positiv, betyr dette at jeg har el dagene rett etter menstrasjon, noen som vet dette og vet om det er mulig og ha det ? tror også at jeg har el-slim under menstrasjon..
Millies Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Hei! Har sett aat du har spurt etter dette flere steder, men jeg kan dessverre ikke svare deg. Jeg sliter med litt av det samme bortsett fra at jeg har ikke fått positiv el test denne pp i det hele tatt og er nå på cd 16... :S
beibisjuk3 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2010 hei takk for svar ja dette med el er ikke det mest enkle å forstå seg på. håper å finne ut hva dette er lykke til videre
BettyBoob Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 da jeg ble gravid forrige gang så hadde jeg EL to dager før ikm. Ikke stor sjangs for at det skjer, men det skjer! Min mor unnfanget meg dagen etter mensen var ferdig Så det kan være at du har EL da ja.
beibisjuk3 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2010 takk for svar ) da vet jeg hvertfall at det ikke er noe galt med meg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå