Sunnisol Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Får man raskere pos test med clear blue digital enn med de andre cb-testene?? Tok en vanlig cb i dag tidlig som var neg., hva er sjansene for å teste pos på cb digital i morgen tidlig?? (Da er det ca 2 dager til IKM)..
MissMe*med*lillegutt Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Tror vanlig CB + er mer sensitiv enn CB digital.. Så ville nok venta noen dager med å svi av digitalen =)
Sunnisol Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2010 Ok. Tusen takk for svar! Når fant du ut at du var gravid? (Går ut fra at du er det if nicket ditt;) )
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Jeg fikk positiv CB digital en dag før IKM=)
Sunnisol Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2010 Jeg bør jo egentlig bare vente til lørdan, men er så utrolig spent! Kjipe er at man blir så motløs av neg tester, har testet neg to ganger, en på fredag og så dag. Hadde EL rundt den 4.jan tror jeg, men har laaange sykluser, så IKM er tidligst lørdag...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Hadde nok ventet til fredagen kanskje, hvis jeg var deg. Vet at det føles som en eeeevighet akkurat nå, men de er jo ikke akkurat billige de testene heller:/
Sunnisol Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2010 Takk for svar! Tror jeg venter til fredag, (lørdag hvis jeg klarer det!) er så redd for å bli kjempeskuffa, for føler meg virkelig gravid!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 20. januar 2010 #8 Skrevet 20. januar 2010 cb pluss trenger 25 ml hcg og digital trenger 50 ml hcg for å slå ut positivt. Så jeg tror derfor det ikke er noe poeng i å brenne av en digital i morgen. Vent 3 dager i alle fall før du tester på nytt siden den var negativ i dag....
Plutselig_gravid Skrevet 20. januar 2010 #9 Skrevet 20. januar 2010 Sikkert best å vente, men ved to anledninger har jeg testet først positiv med digital. billigtester og vanlig cb ble negativ - cb digital ble positiv.
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 20. januar 2010 #10 Skrevet 20. januar 2010 den digitale trenger 50 i hcg mens vanlig trenger 25 i hcg. min digital slo ikke ut før 1 uke etter ikm til meg mens den vanlige slo ut på ikm. sist jeg var gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå