Gå til innhold

Vognpose...

Lillepromp blir storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en vognpose fra Go`ing som var billig, men den var ganske ny, så jeg finner ingen med erfaringer med den! Har googlet, og kom over et treff på disse sidene, men jeg finner den ikke når jeg trykker på linken. Det er en som heter Thermo105 og en som heter vario. Er det noen som har prøvd disse? De har bare frottèfor, så de virker ikke så veldig varme, men ser ellers veldig bra ut.

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg sitter å lurer på å bestille fra Go'ing selv, men jeg er også usikker. Har lest mange innlegg her og det er flere som er fornøyde ser jeg. Tenker kanskje at jeg skal bestille den Thermo105 siden det ikke er så altfor lenge til det blir vår. Kan bare bruke et ullpledd eller en liten dyne i tillegg til posen kanskje..?

Skrevet

Se innom lilleprinsen.no

Har utrolig mange fine vognposer. Har selv artlander maxiflex. Veldig fornøyd. Jenta var født på våren så da brukte vi dyne, pose til høsten og gjennom vinteren.

Skrevet

Vi bruker Thermo105 som pose i vogn nr. 2 og er faktisk ganske fornøyd. Her er det bikkjekaldt om vinteren, men vi har en fell under (det anbefales) og et fleeceteppe inni. Voksiposen har flyttet til barnehagen, hvor vesla sover flesteparten av duppene sine, så vi var ute etter en ok, men billig pose å ha hjemme. Hun er 1,5 år og har god plass i posen. Den kan knyttes fast i toppen av vogna, slik at ungen og posen ikke flytter seg, har hull for 5-punktsele, mulighet for åpning i bunnen og glidelås. Nesten flau over å innrømme det, men er nesten mer fornøyd med denne enn med Voksi Classic-posen (!), siden jeg ikke er begeistret for knytesystemet. Men vær obs. på at den ikke er videre varm, så belag deg på å fylle på med noe i bunnen og evt. over.

Skrevet

Tips til billig og BRA vognpose!

Gå på Intersport og kjøp en Ajungilak Mammut Knøttepose.

Tror den koster rundt 800kr.

Har brukt den siden mini bar nyfødt og vi har aldri hatt kald baby.

Den er tynn som en vanlig sovepose, men ufattelig varm. Og om man (som meg) har en vogn med liten vognbag, så varer bagen lengre siden posen ikke tar opp all plassen (som en vanlig voksipose kan).

Bruker kun ullbody, strømpebukse og en tynn ulldress på mini i posen, lammeskinn i bunnen og ett strikkapledd over. Og det funket fint ute i 6 -7 minus. Uten problem!

Bare ett tips :)

Annonse

Skrevet

Om du lurte på om knøtteposen tar stor plass i vogna, så nei...

Den er litt "for lang", men det er bare å brette dobbelt i fotenden:)

Så kan den også fint brukes i sportsdelen på vognen også, for den har en sånn "kant" som man trer over ryggstøtten så posen ikke sklir ned :)

Skrevet

Jeg lurte egentlig på om den posen fra Go'ing tok stor plass.

Kjekt å vite at knøtteposen ikke tar stor plass da :)

Får vel ta en tur ut å titte litt i dag.

Skrevet

Nei, Thermo105-posen tar ikke stor plass. Vi bruker den dog i sportsdelen, så har ikke erfaring med posen i bagdel. Vi bruker den ute sånn som jeg beskrev det tidligere i 15-20 minus.

Skrevet

jeg har den rosa termo posen til goingen. og er godt fornøyd. jeg bruker den til sovning i barnehagen til datteren min som er 2 år. posen tar ikke stor plass men er samtidig romlig. den er passelig varm. jeg har ett pledd oppi nå når det er vinter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...