Gjest Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Har man alltid syntomer som smerte og blødninger da man har SA? Hvor langt på vei er man da man er på ultralyd første gangen?
maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 ja når fosteret blir skjøvet ut så kommer disse symptomene..... første ordinære ul er i uke 18-19 vanligvis. men om mann er redd for sa så kan du bestille privat ul fra uke 6-7 da hjerte mest sannsynligvis slår. ellers om du er redd for det så bør du kontakte legen din og snakke med han/henne
Hvitkløver2020 Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 har man en SA vil jeg tro at det kommer litt blod ja, jeg hadde det ihvertfall!! Man er ca 18uker når man er på første ordinære UL,mange betaler for tidlig UL i ca 8uke...
Bringebærmamma 160611 Skrevet 21. januar 2010 #4 Skrevet 21. januar 2010 Sist jeg var gravid hadde jeg en SA i slutten av uke 5. Da hadde jeg først brun utflod i ett par dager. Så begynte jeg å blø, da blødde jeg mye hele tia i 2 døgn, så stoppa det plutselig. Jeg hadde ikke særlig vondt, bare litt mensenmurringer.
Gjest Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Jeg har ikke blødd noe, men er engstelig for at det skal gå galt... vil gjerne til lege men fikk beskjed om at jeg ikke fikk komme dit før februar, siden jeg har byttet fastlege på grunn av flytting. Var utrolig kjipt å ikke ha noe sted å gå for å få noen bekreftelse på at alt er bra! Fikk bare beskjed om at "hvis du har tatt test og den er positiv stemmer den nok", og dett var dett :S har tatt 4 tester så er ingen tvil, men hadde vært godt å høre det fra en lege uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå