Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er bare nyskjerrig på hva dere synes?Der betyr jo vill,ivrig..og den lille i magen er ekstremt ivrig..natt og dag.. :-)

Klarer ikke å bestemme oss, vingler veldig her..

Storesøster heter forresten Mathea..litt usikker på om jeg synes de passer så godt sammen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Odin er knalltøft! Eit av dei kulaste namna eg veit om..

Kanskje ikkje verdas beste match saman med Mathea, men det går så absolutt bra. :-)

Skrevet

Mathea er nydelig! :) Odin er også litt tøft! Ikke noe jeg kunne valgt, men har møtt små gutter som heter det, og det passer jo kjempebra;D hehe

Allikevel er jeg usikker på om Mathea og Odin passer så bra, men tror ingen ville tenkt på det.. Ikke akkurat Jessica Chanell og Tor Øyvind ;D Det blir verre :P

Skrevet

Jeg synes de passet godt sammen. Fiine navn!

Skrevet

Jeg for min del tenker på Tore Tvedt og Vigrid når jeg hører navnet "Odin", men smaken er som baken:)

Skrevet

Hehe, godt at smaken er forskjellig da, men likevel litt morsomt å høre hva andre mener. Tenker veldig mye på navn for tiden..

Takk for fine tilbakemeldinger! :-)

Skrevet

Absolutt.. Vi tenker også mye på navn for tiden og ikke mange andre som liker førstevalget vårt:) Det er jo dere som skal trives med det og det er jo alt som betyr noe.. så sant ikke navnet åpenbart er gjenstand for mobbing da.

Skrevet

Nei enig, hadde vi vært helt sikre så hadde jeg ikke brydd meg om å spørre andre om deres mening, men vi er så innmari usikre. Ble nyskjerrig på hva dere har som førstevalg nå jeg, vil du fortelle? :-)

Skrevet

Klart det, vi venter en gutt og har alltid kaldt han "Max" og er egentlig førstevalget, men vurderer også Benjamin og Marcus :) De to siste er jo forholdsvis normale navn da, men hverken min eller samboers familie er spesielt glad i Max, kanskje det har noe med at vår gamle hund het "Max" :)

Uansett.. når det får modnet litt til er det såklart ingen andre enn oss som skal få påvirke det valget.

Skrevet

Odin er et av mine yndlingsnavn :o)

Skrevet

Takk for svar! :-)

Til daddycoool: Jeg synes Max er fint. :-) Godt å ha et førstevalg, så får nå de andre bare si hva de vil.. ;-)

Skrevet

Odin er et favorittnavn som vi hadde på lista, men vi fikk jente!

Skrevet

Synes Odin er et flott, solid og "holdbart" navn. Passer like godt på et lite nurk som en voksen mann (synes det er viktig jeg).

Odin og Mathea er en fin kombinasjon!

(Har en tantegutt som heter Odin, og derfor selvfølgelig veldig gode assosiasjoner til navnet)

Skrevet

Odin og Mathea tilhører vidt forskjellige genre og jeg synes de passet like bra sammen som Kåre og Vanessa... For øvrig er Odin er fint navn :-)

Skrevet

Odin er tøft, men det passet ikke sammen med Mathea synes jeg!

Skrevet

Jeg kjenner en liten Odin som er litt over året. Når foreldrene fortalte navnet må jeg innrømme at jeg ikke synes det var noe stilig men nå som jeg har blitt kjent med han har også navnet vokst på meg. Jeg synes fortsatt det er mange andre fine navn der ute og med Mathea synes jeg ikke det klang så veldig godt men samtidig er de to individer og man må ikke velge bort det man liker best kun fordi andre mener det klang litt rart.

Ps. Veldig fin betydning. Det viste jeg ikke!

Skrevet

Hunden til venninna mi heter det..:S

Skrevet

Liker ikke Odin noe særlig, nei. Synes heller ikke det passer godt til Mathea.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...