Gjest Skrevet 20. januar 2010 #1 Del Skrevet 20. januar 2010 Er det andre som har opplevd stikkinger og ømhet i eggstokkområdet lenge etter egguttak? Hadde resultatløst forsøk i september og i etterkant har jeg hatt noe ømhet i eggstokken på den ene siden. Under innsett sa de at eggstokken her var noe hoven, men de regnet med at det gikk tilbake. Så etter det har jeg tenkte at det går vel over til slutt... Nå er jeg i gang med spraying i forkant av nytt forsøk og har begynt å bekymre meg over om denne ømheten. Tror dere dette vil ha innvirkning på forsøket? Burde jeg ha ringt klinikken å spurt/ sagt i fra om dette? Skal ikke inn til konsultasjon før jeg begynner med sprøytene denne gangen. Kjenner ikke såå mye til det i det daglige når jeg er i aktivitet, men stikkingene kommer når jeg har "tid" til å kjenne etter. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141307583-stikkinger%C3%B8mhet-i-eggstokker-lang-tid-etter-egguttak/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. januar 2010 #2 Del Skrevet 21. januar 2010 Hei igjen. Ringte klinikken i dag og spurte ang dette. De mente det ikke var noe farlig med stikkinger/ ømhet i eggstokkene lang tid etter uttak av egg. Antaglig bare "naturlig" ømhet etter å ha blitt stukket mye under uthenting, spes om det var mange egg på den ene siden. Så alt vel:) Huff, skal si at bekymringsnivået og forvirringen øker betraktelig med sprayingen. "Gleder" meg nesten til å begynne med sprøytene fordi da blir man litt mer seg selv igjen med tanke på humør og resonering... he he. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141307583-stikkinger%C3%B8mhet-i-eggstokker-lang-tid-etter-egguttak/#findComment-141315071 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå