Gå til innhold

Så starter mitt 3. år med prøving....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde håpet i det lengste, men det gikk som vanlig ikke. TR kom i går kveld, på IKM. Og dermed var 24 PP brått over. Synes nedturene blir verre og verre. Verden er urettferdig. Så mange som får det til på første forsøk, mens noen av oss må slite.. Blir så lei meg. For hver gang man ikke får det til, ønsker man det jo enda sterkere......

Nå håper jeg på rask IVF i Haugesund, forsamtale 9.2. Så kanskje jeg kan få opp håpet igjen..?

Noen andre som har prøvd så lenge på første barn uten å få en eneste positiv test, men som plutselig ble gravid? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har lest å pratet mye om et kjerringråd for å bli gravid, det sies at du skal drikke hostesaft, slimløsende, å grapefrukt juice. hostesaften, skal gjøre el-slim tynnere å lettere for soldatene å svømme dit di skal, grapefrukt juicen gjør at el-slim blir litt tykkere ! hos noen har dette faktisk funket :) bare et lite tips :) lykke til :)

Skrevet

Ikke gi opp,vi ble gravide etter 40pp.

Lykke til!!

Skrevet

Vil bare sende deg en oppmuntringsklem. Og krysse fingrene for at du snart kan bevege deg over til første trimester...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...