Gå til innhold

Da har vi væt på konsultasjon i Porsgrunn :) Andre som skal i gang med første ICSI?

Anbefalte innlegg

Da har vi endelig vært i porsgrunn å hatt samtale :)

De var veldig hyggelige der borte :)

Mannen leverte sædprøve,å den var ikke så verst (kunne ha brukt de cellene som var i prøven,hvis jeg skulle satt inn den dagen)

Av meg tok de innvendig UL. Så på eggposene mine. De var også veldig fine.

Har fått beskjed om at jeg skal ringe inn til porsgrunn når jeg får mensen i februar. Så skal de fortelle meg hva jeg skal gjøre videre.

Skal bruke nesespray og puregon (Dose 150)

Gruer meg til den dagen jeg skal inn å ta ut egg :(

Noen som har erfaringer å dele med meg?

Hilsen

Fortsetter under...

Hei!

Vi skal også i gang med første ICSI. Hadde aller første konsultasjon på Aleris i dag og vi er positivt overrasket, alt gikk vår vei føltes det som.

Mannen min skal levere sædprøve der i morgen.

Jeg fikk også innvendig UL. Legen sa at jeg har 3 ganger så mange eggposer som normalt så han er redd for å gi meg for mye hormoner i forhold til risiko for overstimulering.

Derfor ble jeg satt på kort regime, så når jeg får mens skal jeg begynne på Puregon sprøyter 4.syklusdag, og det i en liten dose (75 ie) hver kveld i ca.8 dager. Deretter blir det Orgalutran i 3-4 dager, så eggløsningssprøyte.

Om vi er heldige så kommer mens denne uken og da er vi kanskje klare for egguttak allerede i februar om kuren fungerer godt.

Hvor lenge skal du spraye?

heia :)

Hvordan gikk det med sædprøven til mannen din? Håper den var bra :)

Hvor mange eggposer hadde du? Så bra du hadde mange :)

Jeg skal ikke begynne på Puregon på dag 20 i syklusen. Sprayen skal jeg bruke i 10 dager,men vet ikke når jeg begynne å spraye...

Skal ringe inn til Porsgrunn når jeg får mensen i februar. Så forklarer de hva jeg skal gjøre.

Har du fått mensen nå eller?

Gruer meg til egguttaket :( Håper det er mange egg,så vi kan fryse noen, i tilfelle det ikke skjer noe på første forsøk. ;)

Dere har ICSI pga mannen sine dårlige svømmere?

klem fra

Hei!

Vi skal også ha vårt første ICSI i februar! Skal ha kort regime, så starter på sprøyter på dag 2-3 når jeg får mensen rundt 2. feb. så uttak i uke 7! :) Skal ringe legen i morgen, og får da tilsendt resepter! :)

Vi skal ha ICSI prg av mannens late svømmere;)

I dag fikk jeg endelig mensen og skal ta blodprøver i morgen tidlig. Om bare 3 dager begynner jeg med Puregon sprøyter, og om ca 2 uker blir det kanskje uttak?! Fantastisk at vi virkelig er i gang nå! Det blir kjempespennende fremover!

Mannen sin sædprøve har vi ikke hørt noe om ennå, regner med at det ikke er noen forandring siden sist da de to andre har vært dårlige. Legen skulle primært måle antistoffer denne gangen.

Annonse

Hei "Ønsker oss baby"!

Ville bare ønske deg lykke til i prosessen! Vi satte inn gullegget vårt i Porsgrunn i februar i fjor, og nå ligger verdens nydeligste lille jente ved siden av meg, snart 3 måneder gammel. Utrolig hvordan situasjonen kan snu seg på ett år! Prøvetid er beintøfft, men bit tenna sammen! Bare å sende meg en PM hvis du lurer på noe!

Stor klem!

Vi skal også ha icsi, pga svømmere som ikke vil ut. De blir hentet ut direkte fra testikkelne:)

Jeg begynner på sprøyter idag, ul mandag, så får vi se om det blir økning eller uttak..Skal ta 125ie puregon. Første forsøk, gleder meg vilt til endelig å starte. Har ventet leeenge på dette:)

Lykke til alle sammen:)!

Ringte til porsgrunn idag. Fikk mensen på lørdag :)

Skal begynne å spraye den 18 februar. :):)

Gleder meg til å komme i gang med forsøket.

Det blir sannsynligvis uttak i uke 12 (eller så måtte vi ha ventet til etter påske)

Lykke til alle sammen :)

Krysse fingrene for at 2010 blir ett bra år :):)

klem fra

Hei :-)

Jeg er også i Porsgrunn og tok ut egg den 13 jan. Det eneste jeg kjente var litt press men ikke vondt.

Innsett kjente jeg ikke, men dette er jo individuelt fra person til person.

Håper du ikke får vondt og at det går bra for dere :-)

Masse lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...