naeli Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Noen som tok modningsakkupunktur før fødsel? Hadde det noen effekt følte du? Har 25 dagr til termin, vurderer å begynne med dette til uken... På forhånd takk for svar!:)
Nagilimia Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Det er jo faktisk forskning som er gjort som beviser at det effekt, den hang i forenklet utgave på jordmoren min sitt kontor. Men nå hjalp det ikke meg, endte med ks for etter 3 døgn med rier ble jeg aldri mer enn 4 cm...så neste gang (hvis det blir noen neste gang) kommer jeg ikke til å bruke så mye penger på det.
mummydummy Skrevet 21. januar 2010 #3 Skrevet 21. januar 2010 På meg hadde det ingen effekt, jeg lå med veldig smertefulle maserier i nesten ett døgn uten tegn til åpning, før jeg ble satt på drypp og epidural. Fødte 15 timer senere. Jeg hadde aldri brukt så mye penger på det en gang til.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Vet jo ikke om det var derfor min fødsel gikk så greit. Fra første rie til ferdig på 3 timer! Men skulle jeg ha født igjen, hadde jeg uten tvil brukt penger på modningsakkupunktur igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå