katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Hvordan går det? Er du helt utslitt av å være alene? Her har vi bytta om på soverom idag, selvom jeg ikke har løftet annet enn på lette ting har bekkenet slått seg fullstendig vrang her. Så nå har jeg sovet en stund på sofaen. Det var deilig. Håper alt står bra til med deg bortsett fra den forferdelige tettheten din da. Stooor klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Heeeeeiiiii:))))))))))) Nå må du ta det med ro og ikke utfordre bekkenet ditt! (Streng pekefinger fra meg) Sikkert deilig å bli ferdig med de somma da:) Nå får dere deilig stort soverom! Her går det fint:) Ja, jeg ER virkelig sliten om dagen! Fikk en veldig trist beskjed hjemmefra for en uke siden om at min bror og samboeren (som er min beste venninne fra vi var 16, de har vært sammen i 16 år og har 3 barn sammen) har gått fra hverandre fordi hujn har hatt et forhold på si i lang lang tid....... Foreldrene min er helt knust og pappa bare gråter og han er ikke sånn egentlig. Så det blir litt vanskelig for meg som er pappajente å ha han på tråden daglig hvor han hulker og griner til meg.... og så må jeg jo så klart snakke MYE med min kjære bror også og prøve å hjelpe han litt psykisk i alle fall. Denne nyheten fikk jeg når jeg ringte hjem for å fortelle at jeg er gravid:S Så er det jo bestevenninna mi da; jeg kan liksom ikke slå hånda av henne heller, så jeg står med en fot i begge leira akkurat nå, men blod er tykkere enn vann uansett..... Så nattesøvnen er ikke på topp om dagen. Det blir mange tanker og i tillegg har jeg jo lille spira å tenke på og lillegullet på 2 er jo inne og vekker meg kl 5 om morgenen og da er det bare å starte dagen. I tillegg holder vi på å pusse opp leiligheten, men der har jeg ikke gjort noe nå som jeg er alene hjemme. Jeg har ikke energi og er helt pumpa! I dag var jeg innom shell for å vaske bilen etter jobb (jeg jobber jo bare halve dager nå) og så klarte jeg å sovne i vaskehallen!!!! er det mulig. Våkna av at det var så stille og porten stod åpen..... La meg en time op sofane og sov når jeg kom hjem. tlf ringte hele tiden (kunder av jobben) men jeg gadd ikke å svare noen. De får enten legge igjen beskjed på svareren eller så får de ringe når jeg er på jobb:) Heldigvis er lilleguølet veldig snill og grei da, så det er ikke noe problem å være alene hjemme med han, men kunne jo godt tenkt meg å sove til kl 6 om morgenen da, men men, Jeg får vel lov å sove ut i helga når min kjære kommer hjem gjen:) ble mye syt og klag her, men jeg har det egentlig bra altså Stooooooor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2010 Å neiiii så trist, og ikke minst når det er utroskap inni bildet når de har 3 barn. Huffamei. Tror du det lar seg reparere på sikt, eller vil hun ha den andre mannen? Vet selv hvor ufattelig vondt det er å bli bedratt. Er så utrolig glad jeg traff min kjære noen mnd etterpå. det hjalp godt. Kjære deg som i tillegg til alt dette er uten mannen sin denne uken. synes du er utrolig flink jeg som orker å jobbe + opp tidlig, alt husarbeid, b.hage levering osv. Håper du får hvilt deg godt når mannen kommer hjem i helga. Satser på lunsj til fredag!! Samme sted rett over 12 eller vil du gå en annen plass? Min mann kjører meg ned så sitter jeg gjerne på m deg hjem!!! ha en så fin kveld som du kan og ta vare på deg selv. Stooor klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Nei, jeg tror nok ikke det lar seg reparere..... Det er ikke første gangen det skjer, men de andre gangene har det vært one nights, men dette tok kaka altså. Så han kasta henne ut på dagen og hun har funnet ny leilighet, de har kontraktert den økonomiske biten, foreldreansvar og samværsrett. Så min bror er veldig tydelig på hva han vil. Hun fortsetter også forholdet til han andre de ukene hun ikke har barna...... Ja det ble litt mye nå og i dag vurderte jeg seriøst å bare bli hjemme. Skal snart legge meg nå for å se om jeg kan få en god natts søvn. Dersom kroppen min skriker på seng og hvile i morgen blir jeg heller hjemme da. Driter i alt og bar tenker på meg selv nå. På fredag vil jeg veldig gjerne lunsje, men ta et forbehold om at jeg er på jobb da. hvis jeg holder meg hjemme fordi jeg er gåen den dagen, må vi bare utsette det, men vi satser på at vi begge er i formen:) Vi kan jo godt gå et annet sted også hvis du vil... Ikke platebaren, for der synes jeg det er litt vbanskelig å snakke om graviditet og sånn for det er ofte kollegaer av meg der..... Vet du hva; nå kjenner jeg at det er noe i livmora mi:) Det presser liksom litt på og jeg må fly på do i ett sett og jeg kjenner simpelthen at det vokser inni der:) Gøy!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2010 Hehehe, du skal se du flyr på do i natt du hihi. Godt å kjenne det er noe der. Nå er jeg oppe kun en gang pr natt, deilig. Men vokner grytidlig 4-5 og får ikke sove igjen. Litt irriterende. Utrolig trist for din bror. Var i heeelt lik situasjon selv- Håper han og får en som han fortjener på sikt. Vi tar det som det kommer til fredag. Ta vare på deg selv først og fremst. Vi meldes på morgningen og i morgen kveld. Kan gjerne spise der vi bruker, eller på samberg/bergshaven ol hvis du ønsker en annen plass, det ser vi. Vi tar det som det kommer-vi er jo tross alt gravide hihi. Stooor klem og sov godt. Blir utrolig rart å sove på det store rommet, får vel helt angst når e må opp å tisse inatt hehe.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 ja det er jo typisk at jeg må fly på do i natt ja,,,, Har ikke drukket så mye i kveld med hensikt, så håper det hjelper. men det sprenger likvele godt der nede:)' Ja du vet jo svært godt hvordan min bror har det nå....... Det er tøft, men jeg er sikker på at han kommer seg greit gjennom det. Må bare ta tiden til hjelp:) Nå skal jeg hive i meg en skive (spiser jo veldig ofte om dagen. Må spise ofte og lite jeg.....) Og så skal jeg faktisk henge opp noen klær og så er det senga. Vi snakkes vel i morgen snuppa! Stor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2010 Natti natt vennen min. Vi snk i morgen. Stooor nattaklem til deg og lille gutt.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 21. januar 2010 #8 Skrevet 21. januar 2010 God morgen:) I natt har jeg faktisk sovet ganske godt. Lillegutt kom ut på gangen kl 01.30 og jeg lurer ensten på om han gikk i søvne. HAn bare stod der ute, helt apatisk og jeg mtte følge han i senga og mens jeg ventet på at han slo seg til ro, slegnte jeg meg ned på sofaen på rommet hans. Det er en 2-seter, så man ligger ikke supergodt akkurat. Men jeg slokna jo der og våkna igjen kl 02.45 og tusla på do og rett is eng og steinsov med en gang igjen. Og heldigvis kom ikke lillegull før kl 05.50 i dag så da lå v og koste i senga en halvtime:) Deilig ja! Tok det helt easy i morges og hadde en god frokost sammen før vi tuslet i bilen og dro avsted. Var ikke på jobb før kl 8.30,men pytt sann:) Men merker at jeg blir veldig ekstra trøtt av den crinone-saken altså. SLiter med å hold emeg våken i bilen, så hvis det blir noe verre nå, må jeg vurdere å ha hjemmekontor fremover. Tar 1 dag om gangen:) Kan jo være at det er litt ekstra ille fordi jeg er alene om alt denne uka også og at det blir mye bedre i neste uke:) Hvordan har din natt vært da? Hvordan går det med bekkenet i dag? Stooor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 21. januar 2010 Hehehe, måtte le når jeg så den andre tråden din hihi. Huff vondt å være så trett!! Inatt tror jeg at jeg må ha overtatt blæra di, for måtte faktisk opp 4 ganger å tisse og ble forstyrret hver gang da jeg sov på et helt fremmed rom hehe. Er litt bedre i bedre i bekkenet idag heldigvis. tenkte jeg skulle gå på utsiden å få litt frisk luft. Du må være forsiktig i og med du sovner så lett! Regna nesten med at du var hjemme idag så ble overrasket når du var kommet deg på jobb!. du får gjøre deg ferdig og komme deg hjem å få lagt deg litt igjen før du skal hente lilegutt. Stooor klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 21. januar 2010 #10 Skrevet 21. januar 2010 Huff, det er ille å være så trøt som jeg var i går! Men det er mye bedre i dag altså! Fikk en myk start på dagen med masse kos med lillegutt. I går bare hylte og grein han hele morgenen fra kl 5, så da ble jeg jo ekstra sliten pluss at jeg hadde bare sovet 3-4 timer.... Det går fint med trettheten nå, men det er litt tungt å kjøre bil. Kjenner at det er maks jeg kan kjøre er til og fra jobb. Når jeg kommer hjem i dag skal jeg vaske noe pussestøv i leiligheten og deretter skal jeg tape alle lister og plastlegge gulvene slik at det er klart for maling i morgen. Går greit det, tar det bare rolig når jeg holder på. Bedre å gjøre det på dagen i dag når lillegutt er i bhg enn å styre med babycall og lure på om jeg kanskje hørte en lyd osv. Så bra at du også føler deg bedre i dag:) Frisk luft gjør alltid godt det vettu! Hvordan har migrenen vært den siste uken da? Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 21. januar 2010 denne uka har mirgenen vært borte. Kommer og går i serier. Fin en uke, deretter en uke m migrene osv. Hva med deg da? merker du noe til den enda?. Så utrolig flink du er til å pusse opp. Husk å ta det litt med ro nå da slik at du ikke sliter deg helt ut til ikveld! Blir greit for din mann da så han bare kan sette igang uten forarbeid, det er jo det som er det kjedeligste og tar lengst tid. klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 21. januar 2010 #12 Skrevet 21. januar 2010 så bra at du er i formen denne uka da:) Jeg er ganske fin i hodet for tiden jeg, men har i grunn vært ganske ok siden jeg begynte med kiropraktor og fysio:) Heldigvis!!! Vel, jeg tok for hardt i i dag jeg da; kom hjem fra jobb og hadde ikke noe valg; jeg mptte måke MYE snø i halvannen time. Tok det med ro følte jeg, men likevel.... Deretter gikk jeg ned i leiligheten og vakset gulvene 2 ganger og tapet alle lister osv. Så gikk jeg opp på badet for å skifte før jeg skulle hente lillegull og der begynte jeg å spy gitt:( Helt klart fordi jeg var sliten for kvalmen roet seg etterhvert og jeg og lillegull spise middag en time etterpå Så nå blir det ikke mer jobbing i dag for å si det sånn:) Fortsatt klar for lunsj i morra? Stooooor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 21. januar 2010 Ja det er jeg!! Skal vi møtes på det vanlige stedet? tid er du klar? Skal si du fikk gjort masse. Jeg sovna kl halv 5 og lå en god time. Dreretter ble jeg grisekvalm og har spydd som en gris 2 ganger. Ikke mer pasta og rå løk på meg på en stund. Nå har jeg fått i meg et par blingser sammen med litt brus og merker det beg. å hjelpe. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #14 Skrevet 22. januar 2010 DYTTER hei vennen. er klar idag jeg hvis du er!!!! klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 22. januar 2010 #15 Skrevet 22. januar 2010 Ha ha ha:) Jeg fant ikke igjen tråden vår her inne så jeg laga et innlegg til deg på 2. tri:))) Joda, jeg er veldig klar for lunsj på stamstedet vårt:) Kl 12? samme for meg altså; tilpasser meg etter deg jeg. Så kjipt at du ble dårlig i går da.... Jeg spydde også i går:( Ble nok litt for mye på meg, men men:) I dag er formen på topp, så da klager jeg ikke:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #16 Skrevet 22. januar 2010 Hehe, har du det ja. skal se etterpå. Jo da møtes vi på stamstedet kl 12. Gleder meg. Har sovet godt så her er også formen myyye bedre. Vi ses. Stooor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #17 Skrevet 22. januar 2010 Ps har nå skrevet svar på 2-tri også hihi. Ps kan jeg sitte på m deg hjem idag? klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå