Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Heisann Her har jeg ikke vært før, men har vært å lusket inne på 1.trimester, men det ble et kort opphold. Hadde sist nå en ex u, en graviditet utenfor livmoren, i egglederen, oppdaget den tidlig, så fikk bevare den, men det merkelige her er at bare fire dager etter operasjonen fikk jeg mensen!! Skjønte jo ingenting da jeg fikk uutholdelige smerter igjen, og det bar inn på sjukehuset og de sa det var mensen, for de hadde ikke tatt utskrapning på meg, siden jeg ikke var mer enn litt over 5 uker på vei. Nå blør jeg ikke lenger, så det betyr vel kanskje at det kommer en eggløsning ganske snart, blir gira av å tenke på at jeg allerede kanskje kan prøve på nytt! Syns legen sa noe om at det bare var å kjøre på for nå hadde de fiksa det som var tett og sydd igjen eggelderen, men egentlig bestemte vi oss for å vente en mens bare for å se at alt fungerte som det skulle...meeen nå da...jeg vil jeg vil, men vet ikke om jeg får det til! Syns dere det blir feil å prøve på igjen så raskt? Noen som har opplevd noe liknende?? Føler meg nesten litt overivrig kanskje....hmmm..... Håper noen har noen kommentarer...
-68mamma Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Etter en SA/MA ville jeg ikke nølt, men prøvd igjen ved første anledning. Men exu er jo litt annerledes, du er jo operert og slikt.Det er litt Mere "heavy" dersom noe ikke er grodd skikkelig eller sånt. Jeg tror jeg ville fått klart svar på om det var greit å prøve igjen på første syklus før jeg forsøkte altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå