Gå til innhold

Den tradisjonelle silver cross

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som vurderer denne? Jeg har alltid ønsket meg en slik barnevogn, til tross for at den er lite praktisk, tar stor plass og er tung å kjøre. Men så er den hvertfall utrolig vakker :-)

Fornuften sier meg at vi bør velge en "vanlig" vogn, eksempelvis kombivogn, som er lett å ta med seg og praktisk ved at den kan brukes fra fødselen og i flere år fremover. Silver Cross kan brukes opptil 9mnd-1 år har jeg lest. Kan tenke meg den blir veldig uhamslig å kjøre med en 1-åring oppi ;-) Et annet minus med denne vognen er at det ikke er "fort gjort" å pakke den i bilen når vi skal kjøre avsted for å handle, på besøk o.l.

Til tross for at fornuften sier vi bør velge enn vanlig, mye rimeligere og mer praktisk vogn klarer jeg ikke å se for meg annet enn at babyen vår skal kjøres rundt i denne staselige vognen ;-) Med mindre det blir tvillinger, da har vi ikke så mange valg ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo alle motargumentene da....hehe.

Men hva med å finne en billig brukt en.... Jeg tok et raskt søk på finn nå. Det er ikke mange til salgs, men noen var det, og så veldig dyre var de ikke. Hvis du f eks kjøper en til 1500-2000, også kjøper en annen brukt,så vil det kanskje komme på omtrent samme pris som en ny kombi/duovogn.

Så har du en vogn å bruke hjemme, og en litt mer håndterbar til å ta med på shopping, reiser, og besøk.

Skrevet

Jeg og sambo var og kikket på nye vogner i går, og jeg må si jeg falt for en simo kombi/duovogn også ;-) Lett å kjøre, god å gynge, og rett og slett veldig praktisk ;-) Sambo sier vi bør kjøpe silver cross dersom det er den jeg egentlig vil ha, men jeg er som sagt i tvil nå. Var innom finn i går vi også og fant en billig silver cross jeg skal gå og se på nå om en time :-) Gleder meg :-) For vi tenkte slik som deg at dersom vi finner en billig brukt silver cross kan vi ha to vogner; en til stas og en til praktiske gjøremål :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...