ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Har lyst til å lære veslegutten å trives i vann. Kunne tenkt meg å ta han med på svømming. Altså ikke babysvømming. Han blir 8 uker nå på fredag.
3 blå Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Vi begynte på babysvømming denne uken, og lillegutt er 7 uker. Så du kan nok helt sikkert ta han med i svømmehallen
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Vi var med på babysvømming og startet da tassen var 6 uker
pinkdelight Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Vi begynte da babyen var 6 uker. Siden du sier "ikke babysvømming" antar jeg du spør om når barnet kan bade i kaldt vann/ vanlig badebasseng. Før 2 års alder skal de små kun bade i varmebasseng. Se forøvrig denne linken; http://www.svomming.no/index.php?menuid=61
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2010 Takk skal dere ha:) Barnefar vil ikke "kaste bort" penger på babysvømming. Han har to barn fra før. Dette er min første. Kunne tenkt meg å reise på babysvømming, men vet ikke om det er noe sånt her. Tenkte kanskje jeg kunne ta han med meg når mamma er å trener.. da er det 34 grader i vannet.
wirre;o) Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 akkurat 8 uker. de anbefalte og vente til det.
alvesnuppa <3 Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Vi startet forige tirsdag. Hun er 4 mnd nå på fredag Ingen spes grunn for at vi har ventet til nå. Det bare passet seg sånn med jul, og kursstart etter jul.
Gulljente+gullgutt Skrevet 25. januar 2010 #8 Skrevet 25. januar 2010 Vi går på babysvømming, der er det 34 grader. Så er du i basseng med denne temp, så går det bra.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 25. januar 2010 #9 Skrevet 25. januar 2010 Vi gikk et kurs da snuppa var 8-9 uker, men det ble for tidlig for oss. Hun hadde ikke noe utbytte av det, ble sur og grinete og vi måtte gå ut av bassenget etter 15 min hver gang fordi hun skrek. Nå har vi begynt på nytt kurs og hun storkoser seg i vannet, hun er 6 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå