Gå til innhold

Liker så godt navnet Malin...-men..

Anbefalte innlegg

Jeg synes navnet Malin er så fint, er et av mine yndlingsnavn...-men siste eksdama til samboer heter det og det føles derfor litt rart. Vi begge synes det navnet er veldig fint, og han sier at han ikke egentlig forbinder det navnet med henne, så det bør jo egentlig ikke ha noe å si.. Er bare litt usikker.. Irriterende altså!! hehe

Hva er deres synspunkt og hva hadde dere gjort i samme situasjon?

:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141306210-liker-s%C3%A5-godt-navnet-malin-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville utelukket det. Bare fordi jeg syns assosiasjoner er så viktige... Det er kanskje litt sært av meg, men ingen x-er skal oppkalles i min familie i allefall... ;)

Syns Malin er et litt kjedelig navn... Hva med Marlina? Litt mer sjeldent, men noe lik ordlyd...

Dersom ingen av dere assosierer navnet med eksdama burde det vel ikke være noe problem å benytte navnet. Det har jo faktisk ingenting med henne å gjøre. Dersom begge har falt for navnet Malin syns jeg dere burde gå for det.

Annonse

Jeg ville styrt unna. Jeg gjorde det selv. Jeg er veldig glad i navnet "Håvard". Det er et navn helt etter min smak! Men, x-en min heter det, og jeg vil ikke kalle opp barna mine etter ham. Hverken jeg eller mannen min har noe som helst i mot x-en min som er en flott mann, men vi valgte likevel bort navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...