Gå til innhold

Flere som er gal av lengsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir gal, særlig når IKM er om 3 dager og det er 9dager siden EL... Tok en test i dag, men den var selvfølgelig negativ. Idiotisk av meg å teste så tidlig. Blir rastløs og sur av dette! noen gode råd for å få tiden til å gå?

Skifter veldig mellom å være helt sikker på at jeg er gravid til å begynne å planlegge bruk av bidronninggele og wild jam neste syklus. håpløst tilfelle.

Flere som har det sånn? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener. Har også testet negativt noen ganger, og det er superkjedelig. Hvor lenge har dere prøvd? Vi har prøvd i 10 måneder mnd allerede... Tiden har på en måte gått fort, men det er ikke lett å la være å fokusere på å bli gravid, når det er det man vil aller mest! Det blir til at man tenker på det hver dag for det.

Men nå har jeg satt meg som mål å bli i sprekere form, det å få fokus på noe annet også, gjør kanskje at tiden går fortere. Sett deg noen andre mål enn å bli gravid.

Hva er bidronninggele og wild jam godt for, vil du fortelle litt om det?

Skrevet

åh, jeg skjønner veldig godt hva dere mener... Veldig frustrerende! IKM på søndag, men hadde eggløsningsutslag onsdag og torsdag for to uker siden... har en graviditetstest liggende, som jeg håper å få brukt i helgen... vanligvis begynner jeg å spotte fredag og/eller lørdag før mensen kommer for fullt i løpet av søndag, så jeg tenker at jeg har en anelse om den kommer lørdag ettermiddag... men jeg går og kjenner etter symptomer, føler jeg har ømme pupper, mensmurringer og hele pakken, samtdidg som jeg egentlig ikke klarer å ha troen på at det klaffet denne gangen heller... man blir litt koko av dette...

Skrevet

Kjenner meg godt igjen i det dere skriver, jenter. Har vært trøtt og litt uvel i det siste, og skulle hatt mens på søndag. Skimtet et lite håp. Kjøpte test i dag, tenkte jeg skulle ta en nå i kveld, men så har jeg begynt å spotte i ettermiddag, så da kommer nok mens i morgen :(

Skrevet

Har til og med hatt symptomer på graviditet. Har kjent ømme bryster, stikkende bryster, stikking i magen, voldsomme mensmurringer; spesielt på natterstid. Men det var bare lureri... Det er ikke rart man blir irritert og skuffet! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...