Gå til innhold

Modning. Hvor lenge igjen?

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 6.februar. Hodet har vært festet i over 2 uker nå, og jeg kjenner masse kynnere og nedpress hver kveld. Mye smerter mot skambenet. Magen har også synket mye.

(Ved forrige svangerskap kjente jeg ingenting før fødselen startet, så vanskelig å sammenligne)

Tar bringebærkapsler og modningsakupunktur...det jeg lurer på er hvor lenge man bruker å gå slik på slutten.. Det kan vel ikke bli overtid på meg tror dere...? *håpe håpe*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141305928-modning-hvor-lenge-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også termin 6, hodet her ikke helt 100% festen, men ligger langt ned. Kjenner også mye nedpress og tar de kapslene, vi kan jo håpe at vi slipper å gå over. Ble satt i gang sist på overtid så har ikke noe å sammenligne med jeg heller..

Men det forundrer meg ikke om vi kan gå over, er vel like stor sjans for det selv..

Hodet var festet 5uker før termin på meg sist, og jeg gikk 9 dager over. Var sikker på at han skulle komme før, men neida.. Så vi får se hvordan det går denne gang, har nedpress og mens murringer, stårlinger nedover beina osv nå å..

Også termin 6. februar. Modningsakupunktur går jeg på, og tenke å begynne med bringebærkapsler på mandag! Vil virkelig ikke gå over. Babyen ligger godt nedi bekkenet og siden det er nr to er det ikke sikkert den vil feste seg. Håper noe skjer snart! Går en rask tur på 30 min om dagen. Ettersom det er så utrolig glatt ute går jeg på tredemølle. Merker veldig godt at dette får igang økt styrke og antall kynnere. Forrige gang fødte jeg seks dager for tidlig. Håper jeg er like heldig denne gangen. Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...