Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er sååå nervøs. Håper alt er bra. Er 8 uker på vei og har mistet 3 ganger før. På sist ul lurte de på om fosteret var litt lite i forhold til så langt jeg mente jeg var kommet. Er så nervøs at magen har slått seg helt vrang og er skjelven. Wish me luck!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til!! :)

Med din forhistorie forstår jeg veldig godt at du er nervøs! Den lille vokser veldig i rykk og napp de første ukene har jeg skjønt, så det trenger ikke bety at det er noe galt selvom det var litt lite sist. :) Så du hjertet som banket da? Dersom du gjorde det, vil jeg tro at alt er normalt.

Jeg krysser fingrene for deg :)

Skrevet

Hjertet slo sist men man blir jo så fryktelig nervøs når alt ikke er slik det skal. Satser nå idag på at de har bedre ul apparat på sykehuset og kan si at alt er bra med den lille.

Takk for lykkeønskninger:-)

Skrevet

hvordan gikk det Bella? Tenker på deg!

Skrevet

Så flott at du fikk se et bankende hjerte sist :) Det lover godt! Håper du får gode nyheter idag :)

Skrevet

Dytter litt. Håper alt gikk fint idag. klem

Skrevet

Hvordan gikk det i dag?

Skrevet

dytter litt jeg også; hvordan gikk det Bella?

Skrevet

Det gikk så dårlig som det kunne er jeg redd. Hjertet hadde stoppet så dette er en ma. Nå min tredje. Skal inn imorgen å ta det bort. Er nå helt nummen og fjern. Føles som jeg har fått en planke mitt i ansiktet. Dette er så utrolig tøft å takle og man mister litt motet når det skjer igjen og ogjen. Tusen takk for alle koselige svar og tanker som er sendt min vei!

Skrevet

Uff, så utrolig trist :-(

Ord blir tomme og jeg vet ikke hva jeg skal si.

Sender deg og dine en stor trøste klem

Skrevet

Så utrolig trist å høre. Huff nå ble jeg lei meg på dine vegne. Må være så vondt å måttte oppleve dette gang på gang.

Gode klemmer fra meg

Skrevet

åneeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var jo ikke dette jeg ville lese;(((((((((( Uff så utrolig leit Bella!!!! Jeg vet virkelig hvor vondt du har det nå......

Nå husker jeg litt dårlig her, men målte du hcg i tillegg eller?

Er jo litt det samme med meg; den lille er mindre enn hva jeg mener jeg er, Jeg mener jeg var 7+0 på mandag men med 7mm spire sa gyn 6+2, men hcg-måingene mine var jo veldig gode..... Kjenenr jeg blir litt nervøs på egne vegne også nå.....

Uff, sender deg varme klemmer!!!!

Skrevet

nå fant jeg igjen den gamle tråden din om hcg på 60000 7+3 og 14000 8 dager tidligere...... Var jo bra hcg på deg også.....

Sender flere varme klemmer til deg!

Skrevet

uff, utrolig trist å høre=(

virkelig lei meg på de vegne.. :(((((

Skrevet

Hadde en hcg måling forrige uke på 60000 noe som visstnok var veldig bra. Målte hcg igjen igår som jeg får svar på imorgen når jeg skal ta utskrapning. Jeg var 8+2 på mandag og da målte de 7mm som legen sa var litt lite. Ny måling igjen igår onsdag og da hadde hjertet stoppet og da var fosteret plutselig 6mm. Men hos deg er det kun dager om å gjøre i utregningen og da ville jeg ikke tenkt for mye på det. Legen sa også til meg at sædcellene faktisk kan leve opptil 1 uke slik at befruktningen din kan jo ha skjedd litt senere enn du tror. Masse lykke til for deg og jeg håper virkelig dette går bra for deg!!!

Skrevet

Så utrolig trist Bella. Hadde en ma i uke 14 i juli, vet hvor utrolig vondt det er, og enda værre når du gjennomgår det flere ganger. Sender deg varme trøsteklemmer.

Skrevet

Tusen takk for svar Bella!

Jo, jeg tror nok at gyn ikke tar alt for feil. men jeg VET at vi hadde siste sexrunde samme dag som siste positive test og hvis egget har levd 2 døgn etter det for så å bli befruktet er jeg minst 6+5 når gyn sa 6+2 og da er det ikke så mye å krangle på nei:) Du har rett i det:)

Takk for lykkeønskningene Bella og jeg håper virkelig at du snart sitter med en spire i magen igjen som blir med hele veien til mål!

Vet hvor utrolig motløst det føles å miste gang på gang.....

Ta vare på deg selv nå:) - og så er jeg her hvis du vil prate, sant?

Stooooooooooor klem

Skrevet

Dere er så søte. Hjelper masse med gode hilsner og vite at man ikke er alene med dette.Nå skal jeg psyke meg opp til morgendagen og prøve å se fremover. Er det forresten noen som vet hvor lenge jeg må vente for å bli gravid igjen? Har pco så har kun mens noen få ganger i året så det er vanskelig f eks å skulle vente 3mens, det kan jo være ett helt år det..

Skrevet

Hei igjen! Du kan bli gravid igjen med en gang, men somregel går det et par mnd før det klaffer. Syklusen blir litt ustabil en tid etter en ma somregel. Men har 2 venninner som hadde ma i uke 14 og som ikke rakk å få mensen først. med meg tok det 3mnd og 2 menstruasjoner. masse lykke til. Klem

Skrevet

de anbefales vanligvis minst å vente 1 mens, men hvis du sliter med få menstruasjoner; kan du ikke få primolut eller provera for å sette i gang mensen og deretter pergo for å få EL?

Jeg fikk det pga veeeeeldig ustabile sykluser og få menstruasjoner da vi skulle få til lilllegutten vår.

Tenker masse på deg og håper morgendag forløper så greit som mulig.....

Stooooor klem

Skrevet

Dette var virkelig trist, Bella 75 :(

Vet ikke helt hva jeg skal si, men forstår det må være utrolig vondt for deg at dette skjer for 3 gang.

Ønsker masse lykke til videre, og håper det snart blir din tur igjen.

Trøsteklem

Skrevet

Uff så trist å lese, ord blir fattig i en slik stund,

(har opplevd det tre ganger selv)

Vil bare sende deg en stooor trøste klem fra meg.

Ønsker deg alt god framover, at det snart blir deres tur.

Skrevet

Kjære deg. Vil bare si at jeg føler masse med deg. Jeg mistet selv 4 ganger på 1 år før vi endelig klarte det. Jeg trodde aldri vi skulle få det til og ga nesten opp. Håper du får skikkelig oppfølging nå. Ønsker deg all lykke til videre. Stor klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...