Gå til innhold

Sove på magen..lurer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har aldri sovet på magen, ikke vist noe interesse til å gjøre det, aldri lagt seg ned når hun har lekt på magen osv. Normalt? Hun roer seg kun på rygg. Og bra er det selvfølgelig, men alle andre jeg kjenner har babyer som liker godt å sove på magen. Bare lurer. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo veldig individuelt hvordan man liker å sove, det gjelder oss alle. Jenta mi vil helst sove på siden.

Tror nok alt er like normalt når det kommer til sovestillinger :)

Skrevet

Først ville han bare sove på ryggen, så en god stund etter at han hadde lært å rulle var det siden som var best (i alle fall til innsovning) og nå (9 mnd) har han de siste par ukene endt opp på magen i løpet av natten og sover så godt der (gjerne på tvers i senga :-))

Skrevet

Min første likte best å sove på magen, men hun fikk jo ikke lov til det før hun ble rundt 8-9 mnd og kunne snu seg selv og hadde mer kontroll på kroppen sin. Men når hun fikk lov å bestemme sovestilling selv så ble det stort sett på magen med beina krøllet under seg. Og det gjør hun fortsatt, nå er hun 3,5 år. Gutten min sover like godt uansett stilling ser det ut som.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...