Kanutten83 Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Jaggu satt ikke spira på første forsøk denne gangen:D Ikke at det tok så lang tid med førstemann heller (2pp) Sitter her med litt skrekkblandet fryd, glede over å skulle bli mamma igjen, skrekk for at vi må gjennom det samme som med sønnen vår som ikke er helt som alle andre... Blir nok et litt annerledes svangerskap dette ja... Tror ikke at det har gått helt opp for meg enda at det er en liten baby i magen min som allerede er enten gutt eller jente:) Fantastisk følelse og litt uvirkelig:) Termin enn så lenge er søndag 3 oktober, 1 uke før gutten vår blir 3 år:D Masse lykke til alle sammen her inne, måtte dere sitte med positiv test snart dere også Masse babystøv;)
sandra84 Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Må gratulere deg her også! Så utrulig flott at spira satt på første forsøk:)) Håper på d samme hr, skal fjerne spiralen 27.januar! )
Kanutten83 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2010 Tusen takk:) Trodde ikke testen skulle bli positiv, men det trodde jeg ikke forrige gang heller, må nok lære meg å stole på kroppen min når den sier ifra;) Masse lykke til deg, blir spennende fremover:)
Bringebærmamma 160611 Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Gratulerer så masse ;-) Har termin 2. oktober så vi kan følge hverandre ;-)
Kanutten83 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2010 Så morsomt:) Håpet jeg skulle slippe å være den eneste som ble gravid denne perioden:)
sandra84 Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Tusen takk! ) Kanskje vi sees på 1. trimester viss jeg er heldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå