Dros Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 flere som har treg mage? Føler meg 9 måneder på vei, og er skikkelig oppblåst, men jammen ikke lett å gå på do. Nå er vel hemmoridene rett rundt hjørnet er jeg redd.. flere som har det sånn?
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 JA!!! Spis svisker - magen får fart på seg da - og drikk mye - og vær i bevegelse om du kan ;-) Jeg er spesielt oppblåst på kvelden - TROMMEMAGE!!! Dette er nok "normalt" ;-)
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 jeg har alltid treg mage/oppblåst mage litt ut på dagen og ut kvelden men med en gang jeg våkner opp om morningen er nok ikke magen min så veldig treg lengre. slitsomt
EleResa Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Hvor mange svisker trenger man å spise da? 1-2 er kanskje ikke nok?
Jippiajajee Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 JA!!!! Slitsomt og vondt.. føler jeg drar på "jobb" hver gang jeg drar på do jo!! Buhu... men blitt litt bedre etter at jeg har beveget mer på meg nå som jeg føler meg litt friskere.. kvalmen har avtatt og energien er tilbake:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå