Mamz til 2 Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Lurer bare på hvor stor sansynlighet for at det sitter en spire når man hadde *happy humping* på dag 10 og dag 13 når forventet el var den 16 eller 17 januar?noen som vet? Håper noen vet:)
-68mamma Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Hm...hvis du hadde sex dag 10 og 13 og EL på dag 16 og 17 - da traff dere jo ikke så innmari godt. Men jeg kan jo ikke si noe om prosenten for at det klaffet akkurat :-) Hvis du hadde EL dag 17 så kan det jo ha funket med sædcellene som kom dag 13 - men 4 dager gamle sædceller er ikke lenger kjappe og friske, så jeg vet ikke hvor bra det kan ha gått. Ønsker deg iallefall lykke til :-)
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Dei fleste som har "uhell" og brukar sikre periodar som prevansjon har vel hatt seg ein del dagar før eggløysing (meg innkludert). 3-4 dagar før er jo absolutt ein mulighet, men det er heilt umulig å seie noko om sannsynlighet. Ein ting er kor sannsynleg at sædcella når fram til egget før ho døyr, ein annan ting er om ho klarer jobben!
Mamz til 2 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2010 :)ok Vi prøver på ett tredje gull til ,Lurte bare på sansynligheten :)Tro at det skjer når det e ment å skje:)
Mamz til 2 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2010 takker Ja tror at tredje gull skjer når det e ment å skje:) Lykke til med og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå