Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Altså ikke på ketolyse, men på en egenkombinert kur der jeg holder meg til ca 60 gram karbohydrater om dagen. Tips til beste måte å innta disse karbene? Andre ting enn kålrot som virker vanndrivende? Jeg gikk på ketolyse en gang tidligere, og da forsvant alt vannet i kroppen. Men det gjør det ikke nå ved lavkarbokosthold. Kjenner siden lavkarbo.no, så dere trenger ikke vise til den:) Nå spør jeg her..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Vet du hvor mange karber det inneholder per 100 gram? Kan jo ikke vvise forsiktighet hvis det skal få bort vannet;) da treng det litt!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Jeg går også på et selvsnekret lavkarbokosthold og jeg spiser kålrabi. Så jeg tror du bare må bli enig med deg selv i forhold til hva du synes er greit og omtrent hvor mye karbohydrater du vil ha i deg pr. dag. Hos meg forsvant vannet i kroppen på lavkarbo, så kanskje du bare må gi det litt tid? Eller passe på at du drikker nok og spiser lite salt?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Spiser litt salte peanøtter og cashewnøtter i salater. Kanskje jeg må kutte det? Kan du fortelle litt om hvordan du spiser?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Jeg spiser i grunnen nesten som før, jeg har bare fjernet ris, pasta, poteter, sukker og brød. Jeg spiser hjemmebakt knekkebrød eller tyyyyyyynne skiver av ingers rugbrød, masse grønnsaker, dobbel 0 yoghurt, egg ( omelett, eggerøre osv) kjøtt, fisk og litt frukt.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Har du holdt på lenge? Gått ned mye? Skeier du ut av og til? Jeg unner meg en god middag og litt sjokolade på lørdagskvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå