Gå til innhold

barsel-gruppe!!

tvilling-gutter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

jeg fikk også tvillinger i august og vet det er mange som treffes hver uke (vi har vært så opptatt at vi ikke har vært med en stund).

Hvis du sjekker tvillingforum vil du finne tid og sted.

Jeg tror de møtes ca annenhver uke i sandvika på babykroken (cafe like ved togstasjonen) og annenhver uke på Lindeberg.

:):):)

Heisann.

Nei jeg ligger syk hjemme og kommer meg ingen steder verken idag eller i morgen :(

Jeg kan sjekke litt for deg og komme tilbake til hvor og når neste treff er for de som har født. :)

Jeg har møtt flere forskjellige grupper med tvillinger i forskjellige aldre (vi begynte å møtes når vi var gravide). Det har vært stor interesse fra flere om å få være med så det kan hende de har delt inn litt mer etter alder nå (det er morsommere også når de er litt like i alder).

Sjekker og satser på å gi deg en tilbakemelding i løpet av morgendagen :)

Annonse

Hei igjen Tvilling-gutter og beklager sent svar.

Idag var jeg på tviling treff i Lommedalen. Tror vi var 10 mammaer og 20 barn jeg og høyt aktvitetsnivå......alle de andre tvillingene er dog ca 10 mnd i denne gruppa og de er mange så det er nok like greit å lage vår egen lille "gjeng" tenker jeg med noenlunde jevngamle småtroll.

Jeg har en tvillingmamma til i barsel gruppa mi og kjenner to til som fødte omtrent samtidig også kan jeg lage en link på tvillingforum samt her inne hvis du er interessert? jeg tenker at det er like greit at det ikke er for mange for da blir det fort kaos + at det er enklere å møtes privat hvis vi ønsker det også hvis vi er en passe stor gjeng :)

Jeg er opptatt de neste to ukene men etter det roer deg seg forhåpentligvis :)

Send meg gjerne en privat melding så kan vi avtale litt nærmere også kan jeg høre litt mer hva du ønsker/tenker deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...