♥Spirevipp♥ Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Har så følelsen på at jeg er gravid...men kan ikke teste før om en uke! Sukk! Jeg har fått litt tyngre bryster og det prikker i livmoren! Hadde det slik når jeg var gravid med førstemann og de to SA jeg hadde før det. Flere der ute som blir gale av å vente?
*mamle <3 2011* Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Går snart på veggen her jeg. Går å kjenner etter symtomer hele dagen :-) Er litt småkvalm om dagen, men varer ikke lenger enn en halvtime. Ellers ingen andre symtomer. Får ikke testet før om 8-10 dager :-( *Lykke til*
lykkelig79mod Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Heilt sprø faktisk! Trodde jeg hadde EL på mandag, men er usikker på om det egentlig var TR symptomer.. Hvis ikke så har jeg en lang syklus denne gang, så det er vanskelig å vite.. Har kjøpt test, men det er vel liten vits i å teste nå? He he, lite sannsynlig at det viser noe etter 3 dager? Syns dagene går ganske så tregt nå.. :S Jeg har ømme bryster, og om jeg kjenner litt etter så er jeg bittelitt kvalm om morgenen.. Tålmodighet er en dyd?! Urk! Forresten så er det første p.p, så dette kan bli gøy
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 jeg har ikm 26 januar, har en følelse av å være gravid igjen, stikkinger å større bryst, mye hvit utflod, og sånne prikkinger killinger i livmor,mn små mensmurringer. vil ikke å tørr ikke håpe på noe, har mistet 2 ganger på rad så er ganske redd.
♥Spirevipp♥ Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2010 Hei, jeg vet akkurat hvordan du har det! Jeg hadde 2 SA før spiren satt og jeg fikk en nydlig liten gutt! Vi har også de samme symptomene! Så dumt vi ikke kan teste enda....min samboer vil liksom ikke håpe på noe. Når jeg spør om han ser at puppene mine er større så får jeg ikke noen reaksjon! Jaja, vi får se til uka! Tvi tvi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå