☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Hvordan har du det om dagene? Går det bra med deg? Her går det bra, har brukt bidronninggele denne pp og er nettopp ferdig med EL nå og har gått over til wild yam kapsler. Krysser fingrene og håper på positiv test om en 14 dagers tid!! Tiden mellom EL og IKM er alltid så lang, hehe Ønsker deg en riktig, riktig strålende fin onsdag!!! Klem fra
Carina har to små gull Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Herisann Her går det bare flott om dagene IKM idag og er selvsagt veldig spent. Pleier åbegynne å spotte noen dager før TR dukker opp, men foreløbig har jeg ikke sett snurten av noeblod Men har en følelse av av tanta blir å dukke opp. Utfloden er den samme som når mensen pleier å dukke opp. Har heller ikke så mye symptomer, litt stikking i puppene til tider, men det kan jo være pms symptomer. Tok en test på mandag før nyskjerrighets skyld, men den var blendahvit. Orker ikke å teste før til helga. Testa jo ikke positivt sist gang før det hadde gått noen dager. Får bare vente å se.... enten kommer den eller så får jeg meg en fin overraskelse til helga.Må teste på fredag da vi skal ut å drikke øl rett etter jobb. Forhåpentligvis blir jeg å drikke brus eller alkoholfritt øl. Alle blir jo å sjønne det om jeg ikke skal drikke. Spennend med bidronning gele og wild yam... Hadde tenkt å bruke gelen denne pp, men kom meg aldri så langt. Har brukt wild yam etter el. Håper det har hjulpet. Tenkte å starte med akupunktur om det ikke har klaffet, men har en tannlegeregning som ligger å lurer. Må rotfylle og det koster jo flesk. Heødigvis skal sambo hjelpe meg litt med den regninga. Ja syntes tia mlm mens og el går fort, men tia mlm el og ikm går kjempe sakte. Regner med du har forført mannen denne uka Denne pp er det faktisk sambo som har vært ivrig Jeg hr vært litt mer avslappa Håper vi begge lykkes snart og kan følge hverandre på 1 trimester. Ønsker deg lykke til fram omot ikm. Jeg blir å rope her inne om det skjer noe... Klem fra
-68mamma Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Unnskyld at jeg blander meg litt i tråden deres, men jeg så du hadde hatt eller skulle ha en rotfylling ? Jeg holder på med en sånn nå og lurer på om de ikke tar røntgen siste gangen før de fyller tannen permanent, for å sjekke at de har fylt røttene helt ned ? Hva hvis jeg er ny-preggis når jeg skal dit og gjøre siste del (er om 3 uker) da kan jeg vel ikke ta røntgen ?? Vet du hva de gjør?
Carina har to små gull Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Har ikke peiling på om de tar rtg etter at de er ferdige med rotfyllinga. De spurte meg om det var noe spesielt de måtte ta hensyn til når de undersøkte meg.De tenkte vel da mer påom jeg var allergisk mot noe. Sa jreg prøvde å bli gravid, me det skulle ikke hindre meg i å gå til tannlegen. Får høre med de neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå