frydfrøken Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Lenge siden jeg har vært her nå, måtte ha en pause. Var så lei meg en periode så bestemte meg for å unngå bim en stund og prøve å ikke tenke så mye på prøvingen. Har det bedre nå og prøver fortsatt. Men prøver å ta det litt som det kommer, man får jo ikke gjort så mye annet heller. Finner ingen kjente nick her så krysser fingrene for at det er fordi det har klaffet for dere : ) Ellers skal jeg til gu på mandag for å sjekke at alt er ok. Sambo foreslo faktisk her for noen dager siden at han også vil sjekke seg og se om alt er bra. Ble gla for at han vil det : ) Skrik ut hvis det er noen her : )
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 hei frydfrøken=) velkommen tilbake=) jeg har vært borte en stund men misten etter uke 14 MA i des=(( men nå er vi tilbake i prøving igjen=)) håper det kommer en liten spire til deg snart oxo=)) klem
-68mamma Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Kanskje du husker meg ? Jeg tror jeg husker deg iallefall... Har hengt her siden juli. Ble gravid etter 2 pergokurer, men mistet i MA uke 8. Fikk tabletter for abort 4.desember og venter og venter nå på første IKM, er på dag 48 siden aborten nå, så mensen bør vel komme snart, men aner jo ikke når.
frydfrøken Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2010 Hyggelig å se noen "gamle kjente" : ) Var plutselig bare nye når jeg var innpå igjen. Jeg har hatt vond murring i magen i flere dager nå, men er veldig usikker på om det er en spire der eller om det er tanta som melder sin ankomst i flere dager, skulle ikke forundre meg. Prøver å ikke håpe, men klarer ikke å la vær. Mulig jeg brenner en test i helgen gitt. Masse lykke til. Krysser fingrene : )
frydfrøken Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2010 Tok positiv test i dag : ) Var svakt,men tydelig pluss,. Kjøpte en test med ukeindikator for å ta i dag, men det skjedde noe så fikk ikke noe resultat. 160 kr ut av vinduet. Men kjøper gjerne en til, man er jo litt usikker på om det faktisk er sant. Også er jeg redd for at den ikke sitter og vet ikke om jeg klarer å glede meg så mye, men etter noen uker skal jeg la jubelen slippe løs : ) Sender masse babystøv : )
Musemor med tre søte små Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 Det var jo en kort tilbakekomst ;-) Gratulerer så mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå