jennte78 Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 igjen, mistet i okt.så nå er jeg her igjen, så skremmende og redd, dårlige tanker kommer med en gang.denne gangen skal jeg prøve å kobble av litt, og ikke tenke så mye men det er enklere enn sagt, men som jeg har skrevet før, så har jeg ei nydelig jente på snart 4, men hadde jo vært koselig att hun hadde fått en bror eller søster, det SKAL sitte den gangen her <3
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Gratulerer! Det som eg synest er godt å tenke på er at det er ikkje større sjans for å miste igjen. Får du tidleg UL? Gyn sa eg kunne få UL i veke 12, men synest dette er litt seint. Mista i veke 11+1 og hadde sikkert vore død ei stund. Lykke til vidare :-)
jennte78 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2010 hei, første gangen jeg mistet var før min datter på snart 4, mistett da i uke 7, vanlig spontanabort nå i oktober, var jeg så glad, kommet til uke 12, trodde jeg var trygg, men begynte å blø den samme uken hadde da hatt en MA, fosteret hadde vært død siden uke 7, tenk att jeg hadde gått med ett dødt "foster" inni meg i 5mnd.og fortsatt hadde alle symptomer, så urettferdig, trodde jo att jeg var trygg.hadde jo mistet før tenkte jeg,, og graviditeten med min datter hadde jo gått så bra Så jeg føler ingen glede over svangerskapet enda, er jo bare 5 uker på vei, har ikke vært hos legen enda, venter litt til, jeg SKAL ha ultralyd i uke 7, legen min er grei slik. når jeg gikk gravid med min datter var jeg på ultralyd uke 10
jennte78 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2010 skrev 5 mnd, men mente 5 uker hvor lant på vei er du da?
TinaP Skrevet 21. januar 2010 #5 Skrevet 21. januar 2010 Jeg mistet 2 ganger før jeg fikk mitt første barn. Nå er jeg gravid igjen og jeg er 24 uker nå. Kjenner mye liv og er glad for hver uke som går nå. Det ligger litt bekymring bakerst i hjernen, det kommer det til å gjøre helt til babyen kommer ut. Og i ettertid har vi andre bekymringer å tenke på. Spør om tidlig ultralyd. Det er i hvert fall en god ide for å få en bekreftelse på at alt er ok.
jennte78 Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2010 Skal ha ultralyd uke 8, blir spennende, og nervepirrende, krysse, krysse <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå