Gå til innhold

Endelig kan jeg puste ut...

Anbefalte innlegg

Etter voldsomme blødninger i julen, har jeg vært ut og inn av diverse kontroller og vært totalt sengeliggende. Babyen har hatt urytmisk hjertelyd og de trodde det hele var på vei til å gå mot slutten. Jeg har vært helt fortvilet, det har samboeren min også som by the way har vært en ekte stjernehelt under hele prosessen. I dag var vi på ultralyd igjen og fikk endelig svaret vi har håpet på.

Alt er i orden!

Hjertet dunker som det skal, det er en jente - ikke en gutt som vi har trodd, terminen har blitt fremskyndet fra 16. juni til 11. juni. Morkaken ligger bak og jeg kjenner hver eneste lille bevegelse! Jeg og samboeren min satt bare og gråt av lettelse, og lyttet til alt jordmoren sa. Samboeren min sier plutselig: Nå sitter jeg her og gråter fordi babyen vår har nyrer, det er jo helt fantastisk! Da begynte jammen jordmor å bli våt i øynene hun også. Hvorfor jeg har hatt blødninger er og blir et mysterium, og jeg har nok klart å stabilisere med å holde meg helt i ro i over to uker. Nå får jeg lov å begynne å bevege meg igjen, så lenge jeg lytter godt til kroppen min. Nå skal jeg i butikken og gleder meg som en liten unge.

Endelig kan verden få se på den fantastiske magen min som vokser frem, og alt er i skjønneste orden!!! Nå skal vi bare nyte ethvert spark og se fremover igjen. Pusse opp barnerommet og kjøpe barnevogn. Vi har på en måte fått den gode nyheten på nytt!

Vil også si til dere jenter at det er sååå viktig å lytte til sin egen kropp og ta pauser når du føler behov for det og er sliten. Jeg som er stemor har tatt på meg alt for mye ansvar og ikke lyttet til meg selv, trent masse og stresset på jobb - det skal jeg aldri gjøre igjen, så lenge jeg har denne fantastiske huleboeren i magen min. Nå tar jeg lurer midt på dagen, det skal jeg fortsette med når jeg begynner på jobb igjen til neste uke.

Jeg gleder meg! :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141304588-endelig-kan-jeg-puste-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...