Tøvsjura Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Hadde ikm på mandag, har hatt stabilie sykluser de siste 2 gangene etter at jeg sluttet på sprøyta for 7 mnd siden, men nå er tr altså forsinket. Har lenge følt meg gravid, noe jeg fremdeles tror jeg er siden tr ikke har dukket opp. Tok en CB digital m/ukeindikator i dag og etter 3 min lyste "Ikke gravid" opp mot meg! Ble så lei meg, skuffet og frustrert! Har bestandig hatt stabilie sykluser og nå skjønner jeg INGEN verdens ting! Hva skjer med kroppen min??! Jeg er så sint på meg selv! Er det noen her som har testet negativt med CB og likevel vært gravid? Tenkte kanskje det er for tidlig i svangerskapet til å slå ut positivt. Setter pris på alle svar
-68mamma Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 CB skal jo være den sikreste testen som finnes i Norge, tror ikke den viser feil. Men det kan jo være du unnfanget for bare en uke siden, og da vil den jo ikke slå ut før om en enda uke. Du får teste igjen om en ukes tid hvis ikke mensen har kommet - lykke til !
Tøvsjura Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2010 Vet at den skal være blant de sikreste testene som finnes, men jeg skjønner ikke så mye av dette Får vel bare vente og se, om tr ikke dukker opp innen en uke så får jeg bare ta en ny test. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå