Prosjekt_baby84 Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Jeg er gravid:) Fant det ut på fredag, hadde det veldig på følelsen. Symptomer: meget trøtt, murringer i magen, litt uvel fra og til, men ikke mye. Jeg prøver å glede meg litt forsiktig. Hadde en SA i mai, og er selvfølgelig redd for at det skal skje igjen. Men uansett, jeg gleder meg til september:)
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Gratulerer så mykje og håper du klarer å legge unna bekymringane. Kos deg med graviditeten. Har du vore prøvar sidan mai?
Prosjekt_baby84 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2010 Nei, har prøvd siden november 2008 (ikke i ett strekk, hoppet over noen ganger, så har prøvd tilsammen 8 ganger). Jeg skal prøve å legge vekk bekymringene, og nyte svangerskapet. Jeg kjenner godt at det er noe som skjer inni der, og det er moro:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Gratulerer såååå mye - kos deg og nyt graviditeten )) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå