Gå til innhold

engstelig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er livredd for at jeg skal få en 3 SA. Jeg har blitt gravid med en gang etter min siste SA og hadde begynt få kraftige magesmerter. begynte å blø og trodde at jeg hadde mistet igjen men når jeg gikk til gynekologen viste det seg at alt var i orden at hjertet hadde begynt å slå, vokste sånn som det skulle.

nå har jeg fått tilbake magesmertene igjen og går utover søvnen min.

blir ekstra kvalm når smertene kommer.

Det går ikke en dag der jeg ikke tenker at det kan ende i SA.

Er det noen som har skikkelig magesmerter, blir rett og sliten av det veit ikke hva jeg skal gjøre :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg kan ikke hjelpe noe, bortsett fra å si at jeg vet litt hvordan du har det (litt vel å merke). For jeg har blødd to ganger og er såååå lei av å ikke vite noenting :( Ringte til legevakten også og håpte på tidlig ul, men de bare masa om mengen av blod osv... gørr -.- mn d kan jo hende at smertene dine er bare livmoren som strekker seg?

Håper d går bra denne gangen i alle fall :)

Lykke til

Skrevet

hmm ja det kan jo være, har ikke tenkt på at det kan være livmoren.. håper det bare er det ihvertfall =)

det du kan gjøre er jo å ringe en privat gynekolog viss du vil ta en innvendig ultralyd.. koster litt men jeg sier bare at det er virkelig verdt det.

Håper alt går bra for deg også ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...