Gå til innhold

HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA

Anbefalte innlegg

Skrevet

På IKM-dagen startet jeg med å ta tempen, den hadde ikke synket.

Med lett skjelvende hender finner jeg fram en graviditetstest (CB), og etter kort tid kommer et godt synlig kryss til syne.

HURRA jeg er gravid igjen!!!!!!! Fort løper jeg opp til mannen som fremdeles sover og visker i øret at han skal bli 3 barnspappa. Mannen som lider av kronisk morgegrettenhet, smiler i halvsøvne og blir like glad som meg ;-D

Nå må vi bare krysse fingre for at spiren sitter, og at vi ikke mister igjen!!!

NB NB: Viktig info. Denne pp har jeg tatt bidronninggele og Wild Yam

Babystøvvvvvvvvvv*********************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye som vordende 3-barnsmor! Tror spirene, i likhet med resten av norges befolkning, skal begynne et nytt og bedre liv i 2010 og nyttårsforsettet er derfor å klamre seg fast det de er gode for:-)

Skrevet

Åh! Gratulerer så masse! =)

Skrevet

Gratulerer! 2010 blir eit flott år :-) Kor mange pp har de prøvd?

Skrevet

Tusen takk alle sammen for fine gratulasjoner. ;-)

Vi begynte prøvinga i sommer, men var vel først i august at vi begynte med skikkelig prøving (temping for å finne EL o.l).

Jeg ble gravid i september, men minstet i uke 6. Dette var 4 pp etter SAen. Håper at alt går bra denne gang!!

Lykke til alle sammen med videre prøving ;-D

Skrevet

Gratulerr så masse brinegbærmamma :) Denne gangen skal det nog gå bra. Masse lykke til i svangerskapet og nyt den voksende magen :)

Skrevet

GRATULERER, dette var moro :) Vi vordende 3-barnsmødre (jeg er altså også gravid :) )har jammen meg god teft, vi visste jo dette for dagevis siden.. LYKKE TIL!

Skrevet

Forresten bringebærmamma, ser du spurte om termin i en annen tråd. Jeg fikk opp 5. oktober på kalkulatoren, men er litt usikker på syklus-lengde osv siden det er første syklus etter SA. . Men begynnelsen av oktober da hvertfall :)

HURRA FOR OSS!

Skrevet

Gratulerer sååå mye!!! Jeg går også på bidronninggele og wild yam denne pp - så krysser fingrene og håper jeg kommer etter deg inn på 1 tri :)

Tok du noen dobbel dose av noe slag, eller fulgte du bare anvisningen på pakkene?

Ønsker deg lykke til videre!!!

Klem

Skrevet

Hei Meg og lille snuppis

Tusen takk for gratulasjon ;-)

Jeg tok ca trippel dose. Husker ikke i farten hvor mange bidronninggele kapsler jeg tok hver dag, men med WY tok jeg hvertfall 4 kaspler morgen og kveld. Lykke til, krysser fingre for deg ;-)

Skrevet

Gratulere så masse :D :D :D :D

håper jeg kommer etter snart..bidronninggele og pergo denne pp ;)

Skrevet

Så fantastisk,.... Gratulerer. selv venter jeg forsatt på å bli et barnsmamma,.... har gått på pergo denne mnd så trooooooooor jeg venter med wild yam,.. har kjøpt inn men er så usikker på om jeg skal ta det eller ikke,... har ikke fått så klare svar. Er 2 dager over el,..

Ønsker deg et flott svangerskap,...:)

Skrevet

Gratulerer så masse, det var veldig hyggelig og høre:)

Lykke til videre i svangerskapet og koz deg i rugeverden:)

Klem fra meg:)

Skrevet

Gratulerer:) Begynner å bli nysgjerrig på denne bidronninggeleen og wildyam jeg og. Virker som det er flere som har fått klaff når de har prøvd det! Lykke til i graviditeten:)

Skrevet

Gratulerer bringebærmamma!! Jeg testet også positivt i går, juhu!! Her blir det nr to om spira klamrer seg fast som forventet. Jeg har tatt tre tester for sikkerhets skyld, klarte ikke stole på at nr. 1 og 2 var riktig, hehe. Men nå tør jeg slippe jubelen løs, hurra!! Min termin er 30.sept, så da kommer vi til å følge hverandre fremover.

Skrevet

Tusen takk for alle de koselige hilsnene ;-D

Av "gammel vane" går jeg alltid inn her på bligravid, at jeg faktisk "hører til" på 1. tri har ikke gått helt opp for meg ennå.

Ønsker alle sammen masse masse lykke til videre med prøvingen. Dere kommer etter dere og skal dere se ;-) Jeg kommer nok titt og ofte stikke innom på bligravidformumet ;-)

klem klem

Skrevet

Så flott! Gratulerer så masse og lykke til :)

Skrevet

Gratulerer så mye bringebærmamma:) håper spiren sitter,så masse lykke til videre:) kanskje vi sees på 1.trimester,fikk svak svak positivt på billigtest i dag,så håpe håpe:) skal teste igjen i morgen tidlig:) kanskje jeg blir 3. Barnsmor jeg også snart:) håper 2010 blir ett supert år!:)

Skrevet

Gratulerer så mye Bringebærmamma!!!

Tror du det var wild yam og bidronninggeleen som gjorde susen denne gang?

Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet ditt!

Skrevet

Tusen takk igjen for alle hyggelige hilsner ;-)

Jeg tror at kroppen min liker å få et "puff i riktig retning". Forrige gang jeg ble gravid prøvde vi i 6pp, da tok jeg akupunktur og ble gravid.

Denne gangen fikk vi klaff i 8 pp (fra vi begynte i sommer), og den syklusen tok jeg bidronninggele + Wild Yam. Så ja jeg tror det var utslagsgivende for meg ;-)

Lykke til alle sammen - det blir deres tur snart ;-D klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...