Gjest ibla Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Har nettopp funnet ut at jeg er gravid:) Er veldig glad men ganske redd også, siden dette er første syklus etter en tidlig SA og jeg er så redd for å begynne å blø Er tidvis litt kvalm, tidvis stikker det i brystene. Men ellers føler jeg meg helt vanligg.. Normalt?.. Fint, blått kryss på CB i går, men IKM er først om 2 dager.
JeLa87 Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Hei du:) Skjønner at du er spent og bekymret på en gang nå. Vi krysser fingrene for at alt går bra med deg:) Når det kommer til symptomer kommer de å går hos noen, mens andre har de hele tiden, og noen har faktisk ikke symptomer i det hele tatt. Kan jo si utifra min egen erfaring ar jeg har symptomer som kommer å går hele tiden. Noen dager har jeg ikke vondt i brystene i det hele tatt, mens andre dager er det ikke mulig å bøye seg omtrent fordi de er så vonde:P Kvalmen hos meg varte i ca 10-14 dager, er nå i uke 8 og den er helt borte. Har vært på tidlig ultralyd, og fikk beskjed om at jeg hadde et helt normalt svangerskap, så da vil jeg anta at alt er normalt;)
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Gratulerer så mye!!! Jeg har også symptomer som kommer og går. Kjenner det best på kvelden egentlig. Rart men normalt.. Krysser fingrene for at det klamrer seg fast der inne =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå