Gå til innhold

IKM i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er spent på om TR kommer eller om hun holder seg unna... tør ikke foreta meg noe enda, da jeg har testet dagen før IKM og på IKm noen ganger de siste syklusene og så har TR dukket opp rett etterpå...

har ikke helt trua heller...

noen andre med ikm i dag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Hadde IKM i går.. Enda ikke tegn på noe tr her..

Hadde litt rosa/rødt "slim" (sorry detaljer) i går.. Har aldri hatt sånn før!..

Satser på at tr holder seg borte fra både meg og deg..

Når skal du teste om tr ikke kommer?

Krysser for begge!

Skrevet

tekte kanskje i morgen eller vente enda en dag.. føleg på meg at tr er rett rundt hjørnet egentlig...

hva med deg, når skal du teste? :)

spennende dette altså!

Skrevet

IKM i dag. Ikke noe TR hittil, men testa negativt nå nettopp. Tenker å ta en test til i morgen tidlig om ikke tanta dukker opp.. Krysser fingrene..

Skrevet

spennende! Du må holde meg oppdatert! Jeg går på do hele tiden... sjekker om tr kommer, klarer ikke la vær...

de siste syklusen min var 28 dager... men syklusene før der var alle 30-32 dager, så jeg skal holde meg noen dager til før jeg tester... + at jeg føler litt at tr er på vei, er litt "rar" i magen...

hufff, dette er altfor spennende!

lykke til alle sammen! :)

Skrevet

har ikm idag jeg også! litt småmurringer, men føler egentlig at mensen kommer snart!

lykke til alle sammen :D

Skrevet

jeg har også ikm i dag, (eller i går..) og har tenkt til å teste i kveld..

Er så spent, men så redd for å bli skuffet igjen :/

Skrevet

noen som har testet??

akkurat nå er jeg glad jeg ikke har noen tester i skapet, ellers haddedet nok gått en med i kveld... selv om jeg egentlig bare vil vente noen dager til...

Skrevet

Har også ikm idag :) Ingen tegn til tanta enda, hehe..:)) Spennende dette..;) Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg testet i går kveld, og da lyste det *gravid* mot meg.... Er så innmari glad.. hadde begynt å gi opp håpet jeg nå...

Føler ikke at det har gått helt opp for meg enda..

Har noen av dere andre testet?

Jeg kaster ut masse babystøv... og at jeg fikk positiv test etter lang tids prøving, viser at det er håp!!

Lykke til:)

Skrevet

Gratulerer mams1979!! Så herlig!! :)

Jeg har ikke testet enda, men kjøpte en test i dag, så tror jeg skal teste i morgen tidlig...er redd for at jeg blir skuffet gitt! Har begnyt å tenke at mensen er forsinket pga stress på jobb etc...men, men...

Krysser fingrene for dere alle sammen!

Skrevet

Gratulerer mams1979! Jeg testa på morgenen i dag og den var negativ:-( Men fortsatt ingen tegn til besøk av tanta. Rart. Men det meste av håp er vel ute når man tester negativt på ikm..? Kjøpt inn flere tester, så tenkte å ta en i morgen tidlig igjen.. Kan jo ikke la vær.. ;-)

Skrevet

Det trenger ikke å bety at du ikke er gravid selv om det ble negativit i går. Kanskje kan befruktningen skjedd litt senere enn du tror eller det tar litt tid før hcg nivået er høyt nok.. jeg er ingen ekspert på området... mitt lillegull kom helt veldig raskt og etter bare en "kanskje det hadde vært kos med en baby" prat med sambo... men jeg har jo lest litt her inne og det finnes like mange varianter av dette med testing og hcgnivåer som det finnes kviner virker det som..

så lenge mensen ikke dukker opp er det jo håp!

Skrevet

pifi+lillegull, har du testa enda?

Jeg testa i dag morges igjen, fortsatt negativ, og fortsatt ingen TR...

Skrevet

Testet onsdagen hos legen. negativ.

Skulle vel kanskje ha slått ut nå om det var noe?

Sist mens var 22des..

Er da 5 dager over ikm.. Syntes det er rart! Vil vite om det er noe nåå.

ingen tegn til tr heller. bare vært litt rosarødt etterelanna jeg aldri har hatt før:D hehe

Noen som vet hva det kan være??

Skrevet

Hei!

Jeg testet på fredag...negativ...fortsatt ikke fått mensen... rart! '

Jeg prøver å ikke tenke for mye på det...for da begynner jeg å tenke at tr ikke kommer fordi jeg "stresser".. men der surrer jo i bakhodet hele tiden...

da jeg ble gravid med lillegull testet jeg positivt 12 dager etter EL... så jeg har ikke trua helt på at det er noe nå... den gang bare "visste" jeg at jeg var gravid..nå føler jeg ikke det.. men håper!

Håper vi får positive tester her inne alle sammen!! Jeg har ikke turt å si noe til sambo om at jeg er over IKM..han blir så skuffet om det ikke er noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...