Mamma 2010 Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har kjøpt sea-band som er et bånd med et trykkpunkt som skal være på håndleddet. Det trigger et akupunkturpunkt mot kvalme. Akupunktøren jeg går hos sier de er bra, MEN: DET ER VIKTIG AT DET BARE ER PÅ ET PAR TIMER OM MORGENEN OG ET PAR TIMER OM KVELDEN. Ikke hele tiden,som det står i bruksanvisningen, Det som skjer da er at akupunkturpunktet trigges hele tiden og "mettes" / "tettes" slik at det ikke får effekt etterhvert. Kanskje dette var nyttig for noen ???
*julybirth* Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 dette har ikke vært aktuelt fr meg, jeg har hatt sea band i over 8 år, og aldri visst dette... så jeg har brukt de som bruksanvisningen sier, og de har alltid virket.!. på lange reiser har jeg hatt dem på i maange timer i strekk, iallefall 4-5 minst..og mot svangerskapskvalme og selvfølgelig.. og det har aldri dempet virkningen noe på meg iallefall. tenkte bare jeg ville si fra :-)
Fru M ~nr. 2 på vei~ Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Oj, det visste jeg ikke!! Jeg bruker de stort sett hele døgnet. Takk for tipset!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 D ska gå helt fint å ha dm på hele dagen og la punktan hvile på natta E nu d vi lærte på farmasitekniker utdanninga mi Æ bruke mine hele tia, nån gang til og med på natta for å få sove Etter 5 mnd intens bruk, funke dm fortsatt på mæ. Et godt tips e å massere kula lett på punktet før du lar dn sitte på
MissMe*med*lillegutt Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Jeg gikk nå med mine hele dagen fra uke 6 til uke 15-16 og virkningen ble ikke svekket av den grunn..
Mamma 2010 Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2010 Så bra at det funker selv om man har på lengre enn jeg fikk anbefalt. Det er jo det som er det viktigste
MissMe*med*lillegutt Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Ja, kan være jeg bare har hatt flaks da.. hehe =) Var så redd for å bli kvalm igjen i begynnelsen at det var så vidt jeg turte å ta de av:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå